• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-03-07 12:08:43 följande:
     Vad tråkigt!
    Ja och ännu tråkigare är det att den verkar vara slut i rätt strl också... Väntar på svar från poppilopp, de kanske har fast det inte syns i webshoppen.
  • jacao

Någon som har katvigs nya sommar suits (de randiga)och vet hur de är i strl??

• jacao

Idag är ingen vanlig dag för det är Gretas födelsedag hurra hurra hurra!!!

Tänk att min lilla lilla tjej blir 1 år idag, helt otroligt vad tiden har gått fort!
    Bakat lite bullar och kakor och prinsesstårta nu på morgonen så allt är klart till kalaset kl 14.00

Just nu sover lilltjejen men sedan blir det påklädning, rosa/vit randig katvig klänning och leggings (har nästan bestämt mig)

• jacao

Fantastiska Skatt skrev 2008-03-09 12:05:39 följande:

GRATTIS PÅ STORA DAGEN HURRA HURRA HURRA!!! Stora födelsedagskramar från Skatten!
    [/citat]
    Jen80 skrev 2008-03-09 12:06:32 följande:
    [citat]
    Åh, grattis till lilla Greta !! Så gulligt namn !
    [/citat]
    Duntoffla skrev 2008-03-09 12:13:48 följande:
    [citat]
      Grattis Greta på 1-årsdagen!
    [/citat]
    Buttelina skrev 2008-03-09 12:17:51 följande:
    [citat]
      till lilla greta
    Greta tackar för alla Gratulationer!

Såg att Isolds lillkille fyller idag också, stort GRATTIS !!!
  • jacao
    melizza skrev 2008-03-10 11:13:56 följande:
    de här ida t byxorna med flodhästarna på...finns de bara i små storlekar? jag kollade på freshmilk och där fanns de bara till strl 80 och jag behöver ett par 98...finns de nån annanstans i större storlekar...nån som vet??
    Jag mailade lite med poppilopp häromdagen och hon hade fått in baggypants i strl 56-110, tyvärr inte dom med flodisar
    Hon hade latte med apor, ljusblå med hajar och bruna med apor skrev hon. De har inte kommit upp i shoppen än.
  • jacao

J essica skrev 2008-03-10 12:21:18 följande:

Hon skulle inte få in flodisar heller? Undrar om man skulle köpa ett par apbyxor till Linns kanske. Visst borde det väl gå och fixa om man ringer henne? Var de större byxorna dyrare?
    Ja, det går säkert att beställa om man ringer. Vet tyvärr inte om de i större strl var dyrare, jag var ute efter flodisar som inte skulle komma
  • jacao

Ja, du måste vara blind
    Näedå, men jag hittar den iaf på Poppilopp! 86-122 finns 159 :-

• jacao
    Nika skrev 2008-03-10 14:05:18 följande:
    tack!Nu är den beställd..=)
    Jasså, du hade redan hittat den
  • jacao
    Buttelina skrev 2008-03-10 14:21:44 följande:
    ni som vill ha flodisbyxor RING freshmilk!! hon sa att hon hade fler i butik än hon lägger ut på webben... hon sa att man gärna kunde ringa om det var nån storlek som var slut på nätet...
    Synd att jag har lite telefonfobi Kanske dags att övervinna den nu då
    Eller så får jag hitta något annat jag vill ha, eller hitta o hitta, listan e ju rätt lång!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9