• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jen80 skrev 2008-03-07 21:54:15 följande:
    Min mormor hade fem av varje ... Det kommer jag inte slå iaf !!
    Oj, det är inte många som slår

Mannens bror har tre grabbar och vi fick den första tjejen på över trettio år på hans sidan. Hans mamma visste inte var hon skulle ta vägen när vi sa att det blivit en tjej. Hon trodde vi skojade med henne
  • jompa
    isold2003 skrev 2008-03-07 22:08:35 följande:
    Vad kul! Jag förstår att svärmor var nöjd
    Ja du skulle sett högen med paket hon hade med sig vid första besöket
    Hon var helt lyrisk. Hon hade ju fått handla på en annan avdelning nu än hon gjort tidigare.

Nä tjejej nu ska här shoppas så jag försvinner lite
  • jompa

Jen80: Hur är Kikkids omlott tröjor i stl? Är de normala, ska jag ta den stl jag skulle ta i tex Katvig till tjejen?

• jompa
    jompa skrev 2008-03-07 22:30:10 följande:
    Jen80: Hur är Kikkids omlott tröjor i stl? Är de normala, ska jag ta den stl jag skulle ta i tex Katvig till tjejen?
    Jen: Vill du hjälpa mig? Kyss
  • jompa

Så där, då blev det lite shoppa i alla fall. En Katvig body och en Kikkid tröja

• jompa
    Buttelina skrev 2008-03-07 22:40:54 följande:
    grattis
    Tack! Det satt hårt inne idag men nu kan jag sova gott inatt
    Mannen tar dottern hela natten så jag kan sova lite, hoppas nu bara sonen sover då.
  • jompa
    Jen80 skrev 2008-03-07 22:42:37 följande:
    Ok, lite sent med bild då ... Gick du upp nån stl? Vad blev det för Katvig-body och vilken färg på KikKid-tröjan?
    Jag tog 74 i Kikkiden, hon har precis börjat med det så jag hoppas det blir bra. Hon är ju en smalis.
    Det blev en röd sån och sen en grön/turkos body.
  • jompa

Nä tjejer nu säger jag gonatt.

Shoppa väl

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-03-08 07:27:40 följande:
      Idag hade jag tänkt ta sovmorgon, men efter att ha gått upp kl 6 hela veckan så vaknade jag pigg som en lärka kl 7
    Godmorgon.

Varit uppe ett tag men det har varit frukost till ungarna som prio ett.

Ska det shoppas nåt idag kanske
  • jompa
    SmillaMilla skrev 2008-03-08 07:52:46 följande:
    god morgon,sjuk son här det konstiga är att hab bara har feber 39.3. men inget annat.då passar jag på att fundera över tyg till sufletten (vagnens) jag skall sy (eller sömerskan). skulle vilja ha en katvig lila midiappel suflett finns det sängläder från katvig? någon som vet om eller var?
    Ja det finns men fråga är ju var. Har sett de på en massa ställen men det är nog mest de danska sidorna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9