Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah: har du gått än?? Såg du mitt mail??

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-05-30 21:14:14 följande:
    Nä det är Oceans 12 tror jag.
    aha...men den har jag ju oxå sett
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-05-30 21:17:42 följande:
    Mmmm jag med, finns inget att se alls ikväll.
    då får vi hänga här
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-05-30 21:22:01 följande:
    Ja jag hänger här istället, men om jag inte svara så är jag bara hos dottern, men kommer igen.Såg att du köpt lite Molosar till Thea, använder du fortfarande body ofta?
    Det är nog 50/50 nu... Iaf på det kortärmade... Har inte köpt ngt nytt långärmat sen jag började köpa t-shirts
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-05-30 21:33:32 följande:
    Skatten är du hääär? Skulle vilja veta vilken storlek skatten har på vouffen knickersen... Dessa är ju så söööta, men dom ser alldeles för små ut för Milo. www.tradera.com/_NYA_Knickers_shorts_orange_f...
    Back off girl Tror du inte de är för små??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-05-31 14:15:18 följande:
    Hallå flickor.Igår var vi ute med tjejerna på jobbet, en riktig höjdar kväll.Skrutt har varit hos mormor och morfar inatt, var precis och hämtade honom.Jag vaknade inte förens vid 12 idag, så länge har jag nog inte sovit på flera år Hade tänkt vara ute idag, men 32 grader var liiite för varmt, skrutt var helt blöt på ryggen fast vi var i skuggan.
    Hej! Hoppar in en snabbis fr jobbet Kul att det blev så lyckat!!!
    Usch ja 32 är faktiskt lite för mycket... Vår AC jobbar för fullt och det är skönt kan jag meddela
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    lillronya skrev 2008-05-31 14:10:19 följande:
    Ååååååå vad jag är nyfiken på vad de fyndar idag!!Hemma en runda för middag. Sen ska vi rocka loss.
    Jag vet att Angelinah har lurv-frossa
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-05-31 14:25:58 följande:
    Jopp, det var riktigt skoj. Lite huvudvärk idag bara M, 32 grader är lite väl varmt, det är ju egentligen skönt först på kvällarna nu, så vi får gå ut då.Skönt med AC sånna här dagar, jag tog med mej laptopen till gillestugan, 16 sköna kalla grader
    Haha det kan det ju vara värt... Jag ska äta skaldjur o dricka vin med en kompis ikväll... Bara tjejsnacka o mysa! Inte gjort det ihop sen Thea föddes-förr gjorde vi det ofta Men nu jäklar!!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    lillronya skrev 2008-05-31 14:56:02 följande:
    Härligt! Har du pratat med henne?
    Bara via SMS...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-05-31 15:01:58 följande:
    ÅÅå vad det ska bli spännande att se vad dom köpt idag Är inte alls avis. Hoppas hon hittat byxorna som jag bett henne hålla span efter.
    Håller med... jättenyfiken!!
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9