• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Ullis 10 skrev 2008-03-10 08:23:36 följande:
    Pust, vi brukar alltid klara oss (mer drabbade av förkylningar, allergier o andra saker) men nu har båda killaerna varit magsjuka hela helgen! Den lille var dessutom sjuk hela förra veckan pga en korv som säljaren sa var garanterat mjölkfri, visst. Barnakuten here we come! F´låt gnället men ville iallafall komma fram till att jag i detta läge bums bör lägga in lite Katvig o Molo beställningar, eller hur?
    Usch låter inge kul de där så lite shopping är helt klart bästa medicinen just nu
  • jompa

Är det bara Enzokids som har luvtröjan från Katvig i blå/grön. I Sverige alltså?

• jompa
    Lina med Liten skrev 2008-03-10 08:39:12 följande:
    Morning!! Upp 6.40 och Thea har vaknat på heeelt fel sida... Nu verkar hon gladare iaf
    God morgon.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-10 08:42:03 följande:
    God morgon!Allt bra härinne?Jag är lite seg men som vanligt får jag väl skylla mig själv för att jag aldrig lägger mig i tid. Vilka tidiga postisar ni har! Här kommer posten runt ett. Hoppas på ett paket från Funkybaby idag i alla fall. Rackamaja kommer nog i morgon.
    God morgon.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-03-10 08:39:57 följande:
    Hua, nu hittade jag mer kläder som hamnar på önskelistan:Denna har jag ju letat efterwww.eleraff.se/Default.aspx?ProductID=D181598...www.eleraff.se/Default.aspx?ProductID=8325116...www.eleraff.se/Default.aspx...
    Jag får bara upp deras förstasida, inga kläder.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-03-10 08:45:28 följande:
    Jag kommer också till förstasidan men efter en stund så kommer bilderna upp.
    Ahh nu såg jag, den där piken är sååå snygg. Kööööpppp Skrattande
  • jompa
    Tildamamman skrev 2008-03-10 08:46:35 följande:
    Det kommer om du lugnar dig ett par sekunder . Hej på er förresten!! Idag är det en dag då det behövs mycket kaffe ... och gärna shopping .
    Tålamod....... vad är det Flört
  • jompa
    Tildamamman skrev 2008-03-10 08:50:12 följande:
    DET är nog ngt de flesta i den här tråden saknar .... Här längtas det och jagas, inget kan ju vänta till dagen efter.
    Synd bara att man för över det på sina barn
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-03-10 09:05:34 följande:
    Jopp, det blev vårens gula, hoppas den passar till Lindex velorisar.
    Var hittade du den bodyn?
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-10 09:47:33 följande:
    hm... sålde en molo tröja i torsdag å hon skulle betala till mitt konto, fortfarande inga pengar skulle ni påmint eller väntat nån dag till?
    Men hon kanske betalade i fredags och har en annan bank och då kommer de nog idag.

Jag skulle ju få mina avgifter på T betalda av hon som inte köpte sin vinst men jag hari nte sett til några pengar . Det är ju småmynt men det är själva saken. Kommer säker inte komma upp i det budet heller nu när jag lagt ut den på nytt *sur*.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9