Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

J essica skrev 2008-03-04 16:14:02 följande:
    Nä fyy vad dåligt då är det ju ren lögn! Du får ta och skrubba lite så ser den säkert genast mycket finare ut
    ja, fläckarna kanske man kan få bort? men hålen... dom sitter där dom sitter ju tyvärr..

Äh överlag e jag nog glad den är framme iallafall, å sååå hiskeligt dyr va den ju inte 900 inkl frakt å spårbart gick ju på 130.-
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Jompa-- Ja, egentligen ska jag nog inte ha den, funtar på att göra en marrimekko urban nu när buggis e borta  å använda denna rosa som bas..

Så du hoppade lite till slut :)

• RååSa BuBBlan
    J essica skrev 2008-03-04 16:25:18 följande:
    ja de e väl just det... att man inte är ärlig *stör mig*
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2008-03-04 16:28:13 följande:
    Näääää vad taskigt att fresta mig så, du som vet att jag älskade Marimekko buggan Vill ju ha!!!
    sufletten har jag kvar ;)
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2008-03-04 16:30:35 följande:
    Vaaa men har du inte sålt den?
    näpp, den tog mig 2 dar att sy så jag va rätt fäst vid den om man säger så
  • RååSa BuBBlan
    Lina med Liten skrev 2008-03-04 16:33:40 följande:
    Angelinah: näe e den i kass skick också klädseln. Vad är det för ett jäkla pucko den där säljaren...
    kass och kass... inte som beskriven iallafall, just fläckar o hål tycker jag man kan meddela, men men..
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2008-03-04 16:34:18 följande:
    det kan jag förstå, du får behålla den till nästa Buggis
    ja alltså den har inget högt pengavärde, tyget va ju iofs rätt dyrt runt 350.- men annars så e den ju "homemade"

men jag minns när jag pysslade med den å Ida va liten å sommar va de *minnen*
  • RååSa BuBBlan
    Lina med Liten skrev 2008-03-04 16:37:06 följande:
    fläckar och hål är väl kass skick!!! Visst inte obrukbar men som du sa...verkligen inte enligt beskrivning...
    jo iofs... skulle bett om pengarna åter egentligen istället..

Äsch!!

Hur va de på ÖF?

Full rulle? Skrattande
  • RååSa BuBBlan
    anjis78 skrev 2008-03-04 16:39:05 följande:
    Fick hem den underbara gröna kik kid dressen i dagen. Beställde i går eftermiddag ifrån ajabaja, snabb leverans. Tok 86 till min lille kille som är 77 cm och 9,9 kg. Sitter jättebra i grenen, lite växtmån, men herregud hur långa ben. Kunde vika mudden 2 ggr och da var längden lagom. Provade på tvillingsyrran( 79,5 och 10,5 kg), den satt precis, inget växtmån alls. Och jag som var sugen på en råååååsa till henne, 92 blir jo alldeles för långa i benen.
    Men åå.. fick du din idag... jag beställde ju igår åxå, men ingen i lådan idag Fundersam
  • RååSa BuBBlan
    Lina med Liten skrev 2008-03-04 16:43:20 följande:
    Ja det va full fart. Thea lyckades faktiskt äta lunch där också. Det brukar max bli lite mellis eftersom hon inte kan koncentrera sig när det e så mycket barn runt omkring. Men det gick idag!! Sen busade hon gärnet och somnade i vagnen på väg hem(vi har 5 min t ÖF) Så då gick jag en runda m henne också...

låter som en bra dag då :)

toppen att hon fixa lunchen där åxå ju Glad

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9