Inlägg från: GROD PRINSARNA |Visa alla inlägg
  • GROD PRINSARNA

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

terezita skrev 2008-03-06 11:55:11 följande:
    tjenare flickor... en liten snabbis fråga bara... vann ett par byxor i onsdags och betalade så det drogs i torsdags.... byxorna har inte kommit ännu och i hennes objektbeskrivning står det inte att hon ansvara för postens hantering av paket... kan jag kräva pengarna tillbaka då???
    skit oxå... det står visst att hon inte ansvarar för postens hantering av paket... suck!!
    ****Folk som säger att de sover som barn är i regel barnlösa****
  • GROD PRINSARNA
    Lina med Liten skrev 2008-03-06 11:57:30 följande:
    har du kollat så hon verkligen postat?
    jag har mejlat hon nu så vi får hoppas att de kommer fram i sinom tid då jag tyckte byxorna var jätte fina!!
  • GROD PRINSARNA
    Jen80 skrev 2008-03-06 12:01:49 följande:
    Jaha, då försöker man njuta lite av en barnfri timme ... Liam lade sig precis för att sova och Ilon har sovit sen 10. Hoppas de sover bägge två nu till kl.13. Liam får bara sova en timme, både på gott och ont...Jag känner mig mycket bättre nu. Har släppt det mesta nu, så det var ju skönt. Sitter och äter pensionärslunch (känns det som ) - torsk i ugn med matlagningsgrädde och kokt potatis. Just med potatis till kändes precis som om det var mormor som hade lagat det haha. Annars brukar jag ha ris till... Lätt iaf ! Tänkte magen behövde det efter Mc Donalds igår och innan jag hugger in på min stora godisskål !!Åh, jag vill också köpa tunikor och klänningar. Så fint nu till våren. Har också börjat köpa billigare kläder till Liam då han fläckar ner hur fort som helst och jag är sååå dålig på att komma ihåg att ta bort det innan det slängs in i tvättmaskinen. Ilon har jag jättesvårt för att hitta kläder till på typ H&M och liknande. Lite på Lindex, men inte så jättemycket faktiskt... Lättare när de blir lite större...
    tack för övertygelsen om att mio behöver en sol hatt... ska ha den röda och möjligtvis en grön oxå... och så ska jag ha den röda suiten som jag redan har i grönt och så ska jag ha både i rött och grönt omlotttröjan från kik kid!!!
  • GROD PRINSARNA
    Duntoffla skrev 2008-03-06 12:17:17 följande:
    Jompa- vad söt mini är i Hjorth!Vet någon om någon butik fått in mer Katvig? Vill ha gula velouren men den finns ju inte  
    ajuste och tack jompa för övertygelsen om att enrique behöver en hjort t-shirt!
  • GROD PRINSARNA

vet inte om ni redan sett att freshmilk har fått in maaaaaassor med ida.t

• GROD PRINSARNA
    Jen80 skrev 2008-03-06 12:26:24 följande:
    Haha, du är för rolig ... Farligt med bildtrådar .
    ja verkligen.. o igår överetygade lilla thea mid om att både mio och kike behöver flodhästar!!!
  • GROD PRINSARNA
    jompa skrev 2008-03-06 12:23:12 följande:
    Tackar Ja den är jättefin men det var ingen modell till Mini då den var lite pösig i modellen, liksom ingen stretch alls så den var inte helt rätt på henne.
    är det body hon har?
  • GROD PRINSARNA
    jompa skrev 2008-03-06 12:30:39 följande:
    Ja det är bodyn.
    hmmm.... jag ska ju iof inte ha body utan t-shirt så jag får hoppas de är bra!!
  • GROD PRINSARNA

anghelinah- söta söta lilla bubbelgumman i bildis och fin fina kläder me!!

• GROD PRINSARNA
    Helena M skrev 2008-03-06 15:43:56 följande:
    Var får man tag på den rutiga molo suiten?
    hippokids har den o hon ar bara 29 kronor i frakt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9