Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

På tal om badkläder, åååh vad jag är på jakt efter baddräkt till min stortjej. Vilka märken får in badkläder??? IdaT skulle vara såååå fint som badetöj *på svanska*

• gosmamman
    gosmamman skrev 2008-03-05 19:58:46 följande:
    På tal om badkläder, åååh vad jag är på jakt efter baddräkt till min stortjej. Vilka märken får in badkläder??? IdaT skulle vara såååå fint som badetöj *på svanska*
    såg just att det redan fanns Generad
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-03-05 20:01:34 följande:
    Kolla poppilopp! Jääättesöt baddräkt!
    synd att inte baddräkten fanns i hajjar, då hade min tös blitt glad (fast mamma gillar hippos)

Bebben hade ju kunnat få den men hon ska nog få den från katvig med lite arms & legs på för solskyddets skull
  • gosmamman
    tvåsmå skrev 2008-03-05 20:04:16 följande:
    Tycker Archimede har fina badkläder.
    vart hittar man det??
  • gosmamman
    tvåsmå skrev 2008-03-05 20:13:08 följande:
    största urvalet finns hos dom själva:www.myarchimede.com/index.asp houseofkids har ngr enstaka exemplar liksom minidani
    fina bikinis men jag vill ha baddräkt, tycker hon e förliten för bikini
  • gosmamman
    tvåsmå skrev 2008-03-05 20:20:00 följande:
    Det finns baddräkter också... eller var dom inte fina?
    såg dom inte, får kika igen
  • gosmamman
    Tildamamman skrev 2008-03-05 20:29:56 följande:
    Den är jättefin!! Men små korta ben är det iaf, det är ju inte bikiniskärning. Dessutom har den korta ärmar och skyddar axlarna lite. Snåla sidan av mig tycker ändå att det är dyrt för en baddräkt om sommaren blir lika usel som förra. Men som sagt, den är grymt fin!
    jovisst är det ben o armar på den men den e ju bara till baby, vill ha lite ben till stortösen också.
    Ja den kostar lite mkt men jag vill verkligen haaa den. Denna sommaren SKA solen skina massor Cool
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9