Duntoffla skrev 2008-05-29 07:49:08 följande:
God morgon tjejer!Idag är det kalasväder och vi är ett gäng tjejer som ska ha picknick. Jag kommer dock avboka. Har ingen som helst lust att åka in till stan fram och tillbaka. Det blir en dag hemma på gräsmattan i solen istället. Dessutom har jag rätt ont i halsen. Hoppas att det ger med sig när jag "sjungit" upp Smilla- vilken liten sötnos i BT! Hon passar jättebra i Molos rutiga. Klänningen från Mala ser också supersöt ut!Tjolla- KLart du inte är världens sämsta mamma! Som jag sa till en kompis igår-man kan inte tänka på allt jämt. Man är inte mer än människa.Lillronya- tror inte du missade något väsentligt igår faktiskt. Jompa- kul med paket! Jag fick ett par igår och väntar idag ett från Matador och ett från Tradera. Och imorgon kommer förhoppningsvis Katvig-dynan.
Har åxå ont i halsen, men det verkar inte bli värre iaf... Verkar vara nåt som går tycker jag, många som e småhängiga

Tjollabolla skrev 2008-05-29 07:41:45 följande:
Godmorgon! Usch vad jag har dåligt samvete, Milo är röd i nacken efter att han lekte i trädgården igår. DUMMA jag hade inte en tanke på att smörja honom! *sämsta mamman i världen* ÅÅ nu närmar sig lagersaljen, så spännande för er som ska dit!!!
Å inte e de så farligt... Det har hänt mig miljoner ggr... Man kan inte skydda varenda millimeter varje dag, de händer att de råkar bli lite brända nån gång..
Inte e du sämsta heller... De händer nog alla nån gång