Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jompa skrev 2008-05-29 13:21:16 följande:
    Angelinah: Var det den Katvigen i BT som inte var i bra skick? Tur då att du inte fick även den andra.Men Småfolks kläderna ser underbara ut, modellbilder kommer väl sen
    Ja, den är det... Alltså den är fullt användbar, men inte i det "ABSOLUT NYSKICK" som auktionen sa... den ÄR blekt, luddig och noppig... Ida får sova i den, men jag ska nog maila säljaren och fråga VAD som ser nytt ut på denna? Tryckknapparna?

Modellbilder kommer sen åfkårs
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2008-05-29 13:27:57 följande:
    Hahahah tryckknapparna. Ja det var kanske det hon menade, vi har ju alla olika bild av nyskick.
    Ja, men jag läste hennes pers info innan bud för att se vad just HON menade med nyskick och det står att med den benämningen ser plagget oanvänt ut, denna ser absolut inte ut så!!

Mailat nu.. får se om hon svarar
    ängeln83 skrev 2008-05-29 13:29:15 följande:
    Ja herregud vilken rolig ålder det är nu.Skrutt lyckades precis få i golvmoppen i toastolen, va sjutton får han allt ifrån?
    Ha ha ha  

Ja, dom e bra på att hitta på hyss dom små liven
  • RååSa BuBBlan

Ida har provat massa Småfolk, såååå fina va dom, å grodorna blev direkt en favorit

Tyvärr va kissemjau felsydd så det blir reklamation på den   jättebred i halsen och liksom sne Fundersam

• RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2008-05-29 15:56:37 följande:
    Men herregud så fina. Är så avis, vill att min tjej ska kunna ha Småfolk, vad är det för shorts hon har på sig?
    de är Lindex shorts.. 3 för 2
    Tjollabolla skrev 2008-05-29 16:27:55 följande:
    Milo stendiggar låten oxå Han står här o dansar o snurrar Har varit hos bvc och fått tips på krämer på apoteket som kan hjälpa. Så får han inte va i solen och absolut inte smörja med solkräm. Nehepp. Lätt o hålla han i skuggan, då får man ju va inne... Han var iaf 83 (!!) cm lång o vägde 11,6 kg. Liten har blivit stor...
    Å han är nästan prick lika som Ida då   11,4 vägde ida men lika lång som Milo..
  • RååSa BuBBlan

Jompa--- Fiiina bilder på barnen

Å Milo ser ut att sova väldigt skönt Tjolla

Emmsan-- Härliga fynd!!! 

• RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2008-05-29 16:47:10 följande:
    God eftermiddag! kikar in lite snabbt bara. är hemma för att hämta lite kläder och leksaker, sen bär det tillbaka till mormor och morfars stuga på öland över helgen På lördag blir det Ölands djurpark med Maias pappa o hela hans familj för att fira födelsedagen en gång till Så då får Maia se sina älskade apor och lejon på riktigt la in lite bilder i bildtråden Fick ham en massa fint idag. Flera fina småfolkströjor från Matadorkids (beställde i fredags så lååång leveranstid) och den fiiina kaninjackan från luckylittleme som jag beställde sent igår så supersnabb leverans! Tyvärr var den lite liten i storleken tycker jag...tog 86/92 och den kommer hon nog inte kunna ha så länge   Sen kom det mycket mycket mer i lådan, bl.a ett par fina småfolksknickers i grönt med äpplen
    Å den fina orange? e den liten i strlk?   Funderar på en sån nämligen
    jompa skrev 2008-05-29 16:48:28 följande:
    Japp dottern sitter på golvet och började klappa händerna direkt jag satte på låten Sitter och diggar
    Se där

Sa ju kottarna gillar den
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2008-05-29 16:47:10 följande:
    God eftermiddag! kikar in lite snabbt bara. är hemma för att hämta lite kläder och leksaker, sen bär det tillbaka till mormor och morfars stuga på öland över helgen På lördag blir det Ölands djurpark med Maias pappa o hela hans familj för att fira födelsedagen en gång till Så då får Maia se sina älskade apor och lejon på riktigt la in lite bilder i bildtråden Fick ham en massa fint idag. Flera fina småfolkströjor från Matadorkids (beställde i fredags så lååång leveranstid) och den fiiina kaninjackan från luckylittleme som jag beställde sent igår så supersnabb leverans! Tyvärr var den lite liten i storleken tycker jag...tog 86/92 och den kommer hon nog inte kunna ha så länge   Sen kom det mycket mycket mer i lådan, bl.a ett par fina småfolksknickers i grönt med äpplen
    Å knickers åxå!!  Vilken size tog du till Maia på dem?  Har beställt ett par och hoppas sååå de passar
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-05-29 16:57:32 följande:
    Hej hej i tråden!Massa fint i BT som vanligt!Fick mail förut idag om att de lagt undan fel tröja åt mig på Matador. Så antingen blir det att avbeställa och få pengar tillbaka eller välja en nyVilken tycker ni?1. www.matadorkids.se/index.php&pro...2. www.matadorkids.se/index.php&pro...3. Den gula småfolk som Ida har i BT
    Å gröna grodorna absolut!!!  Den e bara såååå härlig!!
  • RååSa BuBBlan
    jacao skrev 2008-05-29 17:53:16 följande:
    Vet inte vilken strl jag ska beställa till Greta i apklänningen (småfolk). Först tänkte jag ta 86/92, sen ändrade jag mig till 74/80... och nu lutar det mer åt 86/92 Angelinah's ida har väl 74-80?? Och den sitter ju mer som en tuika, ser det ut som i BT iaf.AAAhh gud va svåååårt, vill ju inte att den ska bli för lång heller..........
    Jupp... Ida har 74/80 och är som en tunika    83 cm lång e min skrutta..
    lillronya skrev 2008-05-29 18:32:24 följande:
    Godkväll i tråden förresten!Är bara inne snabbis nu. Ska gå och ta hand om mitt onda huvud. Kommer kanske in igen senare.
    Nice hopping idag Skrattande
  • RååSa BuBBlan

Kan ni fatta!!! I morrn åker vi mot tokproppad lokal av MOLOSAR Skrattande

Sååååån resfeber Räcka ut tungan

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9