• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-11 13:13:10 följande:
    oj fick nyss mail från poppilopp jag skrev till henne att jag visste minst 3st som ville ha kottebyxorna i strl 86 1 strl 74 och 1strl 92. och hon kunde köpa in dom till mig  men de kommer inte på hemsidan utan det blir som en bokning tJOHOO
    ängeln83 skrev 2008-03-11 13:14:04 följande:
    Fick också nyss från Poppilopp: Hejsan! Jag har i ren panik skickat iväg en extrabeställning nu! Har även beställt baggypants i grönt med lejon. Jag ska försöka komma ihåg att skicka ett mejl när jag får besked om när de kan väntas in, annars om jag missar det så kan du gärna höra av dig igen så kanske du får ett bättre svar nästa gång! Hälsningar Christel, Poppilopp
    Jag säger bara Poppilopp är BÄST . Christel är verkligen serviceminded till tusen.
  • jompa
    isold2003 skrev 2008-03-11 13:12:20 följande:
    Kan du inte köpa bara sommarsuflett då? Eller hitta en beg suflett, så slipper du köpa hela toppkittet.
    Hittade faktiskt en orange på blocket nu, helt ny, helt set visserligen men lite billigare i alla fall.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-11 13:13:02 följande:
    japp Å den passar perfa till orange åxå
    Åhhh så snygg din Bugga kommer att bli i sommar Räcka ut tungan
  • jompa
    EnilemmE skrev 2008-03-11 13:18:25 följande:
    Slänger in en liten liten fråga, hör dock inte till vagndiskutionen. Vad tror ni om Molos rutiga tröja, (rosa/orange) ihop med sorbetbyxorna?!
    Hmmm är det samma färger så tror jag det bli superfint
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-11 13:22:36 följande:
    å vad försöker du säga då

Men gud jag måste vara skittrött för hjälp så jag skrattar just nu
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-03-11 13:25:44 följande:
      Och när jag fick syn på den här så brast det totalt...*skrattar så tårarna sprutar*

Men herregud, jag får ont i magen.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-03-11 13:30:07 följande:
    Visst är det underbar att man kan ha så fruktansvärt kul fast man sitter helt själv...fast både skrutt och hund tittar ganska konstigt på mej nu...
    Då ska du se mina ungar, speciellt sonen. Han tittade och fråga om mamma var ledsen för tårarna sprutar
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-11 13:39:14 följande:
    Åh ni tjabbar ju så jag glömmer säga att jag fick post . Batterierna i kameran tog slut, men där är 2 bilder i bildis iaf *måste leta upp laddaren*
    Åhhhhhh jag blir så avis på dig nu. Vill oxå ha den tröjan *sur*. Men hittar den inte i Sverige i stl 98.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-11 13:48:14 följande:
    Åh det hoppades jag ju! Jag vill ha dom byxorna men vet inte vad jag vill ha till... Är inte så förtjust i det blå/oranga, men tror ändå kanske att Milo hade passat riktigt bra i det. Tyvärr
    Men då tycker jag att du köper de blåa byxorna och en blå/orange tröja till honom
  • jompa

Så mycket fina kläder det läggs in i BT hela tiden. Så vårigt och fräscht

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9