Inlägg från: Lourdes |Visa alla inlägg
  • Lourdes

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

isold2003 skrev 2008-03-21 21:30:03 följande:
    Maken sitter i telefon, svar kommer när han lagt på luren
    Hihi, väntar
  • Lourdes
    isold2003 skrev 2008-03-21 21:41:47 följande:
    Maken säger "det mest prisvärda är nog CanonEOS 400D ca 5-6000:- (har kommit en 450 men nog inte lika prisvärd)"Angelinah, fotokursen fick han tips om av en kompis. Det finns tydligen platser kvar till söndagen, kan inboxa mailadress.
    Tack för tipset!
  • Lourdes
    jompa skrev 2008-03-22 08:03:17 följande:
    Måste fråga helt OT, den där make-upen är det den som ska vara så bra för huden? Har den kommit till Sverigen ännu?
    Menar du mineral puder? Om det är den så ja, har funnits länge..
  • Lourdes

Oj här stylas det, får börja tänka på vad sonen skall ha på sig

Jag är på jakt efter en skinnjacka, är det bara Mini Rodini som har den? För dyrt för mig hade velat ha lite billigare, hm hade innan men det verkar jag ha missat tyvärr..
  • Lourdes
    ängeln83 skrev 2008-03-22 08:37:59 följande:
    Ååå va jag började vela nu, hade ju nästan bestämt kläder, lite help
    Trean röstar jag på!
  • Lourdes
    Zvartaliljan skrev 2008-03-25 19:18:20 följande:
    LOURDESjag är ju oinbjuden till ditt konto  kan inte svara på ditt gb-inlägg!
    Fixat
  • Lourdes
    isold2003 skrev 2008-03-26 10:01:19 följande:
    God morgon!Inget speciellt att tänka på innan. Blåsan ska vara full vid undersökningen så att hon kan kissa men annars ingenting. Kikar in en snabbis, hann aldrig in i går kväll. Idag ska jag ner på Slitage och hämta Mini rodini skinnjackor till pojkarna. Så nyfiken på hur de kommer att se ut på! Moonkidströjan jag fick hem igår var för liten i strl, måste byta den. De är verkligen små och smala i strl! Det var 98/104 och min kille har 92 på de flesta tröjor, 98/104 på Katvig men den här är för liten.
    Vi måste få se bilder på jackorna sedan!
  • Lourdes
    Angelinah skrev 2008-03-26 17:16:01 följande:
    Å besluts ångest och OT...Buggan har ju orange bas och rosa top.... åkpåsar har kommit in nu, men vilken färg ska jag ta... orange eller rosa???
    Orange, bäst att ha samma färg som basen, så du kan byta topptyg sedan med
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9