-
Var kom det sista ok ifrån? Nåja...Duntoffla skrev 2008-03-04 23:15:57 följande:Hmm...får fnula lite till. Kanske ska börja använda de två jag har och vika upp benen. Har inte ens testat dem än. Skandal!! Och de har legat hemma i 2 veckor. Ok.
-
Morr morrn!
Här är det sååå tröött. Kunde inte somna förrän 5 inatt. Vet inte varför. Och inte kan man ju sova ut för det. Skulle ju ha åkt och tränat vid 6 imorse. Det blev inte riktigt så.
Dags för sprutor för Noel idag också. Usch!
Angelinah och Ida- grattis till tävlingen!
Terezita- vad otroligt söt lillkillen är i sin Kikkid! Han passar verkligen super i färgen. Röd blir ju också underbar!
Det låter ju mycket. Visseligen kanske den är skrymmande men även 66 kr är rätt mycket ju. Är det en vuxen eller barnväst?lillronya skrev 2008-03-05 08:37:02 följande:Hej å hå vad det skrivs. Har tagit nästan en timme att läsa ikapp.Gomorron, förresten.Ni som använder tradera, måste fråga er en sak. Vann en auktion på en väst igår. Tjejen vill ha 77 kronor i frakt. Är det rimligt? -
Aha, såg nu att det var en barnväst. Tycker fortfarande att det låter mycket med 77:-lillronya skrev 2008-03-05 08:50:16 följande:www.tradera.com/auction/auction.asp är det, om jag nu gjort rätt.
Jag har för mig att jag skickade ett par vuxenmammajeans och jag tror inte ens de kom upp i det portot. -
Ta det inte personligt men nu drar jag medLina med Liten skrev 2008-03-05 09:16:56 följande:Jaha värst vad alla drog nu då
BVC och sprutor...Hade hellre hängt här!
-
Hallå girls!
Tillbaka från sprutor, promenad och fika hos min mamma.
Är det totalt shoppingkaos efter IdaT nu?
Skulle vilja veta hur den röda lobster och den oranga girafferna är IRL? Tycker att den med humrar ser lite hallonröd ut. Är det ngn som sett dem i verkligheten än?
Jag har den grå/vita med röda kantband i 74 om du vill ha mått?SmillaMilla skrev 2008-03-05 15:21:39 följande:nej, kom tillbaka! Någon annan som har en rutig molo suite? Snälla kan ni mäta? Vill egentligen veta hur långa 68 och 74 är. -
Det är vårens. Vet dock inte hur den är med sorbeten eftersom jag inte har den. Det är den här (du menar kanske den rosarutiga men de borde ju vara samma);SmillaMilla skrev 2008-03-05 16:35:59 följande:Är det vårens? Lika stor som sorbeten? i såfall får du väldigt gärna mäta!
http://www.spojl.se/shop/Spojl/images/shop/rutig-pyjamas-stor.jpg
*springer iväg och mäter* -
Äsch, vad fanken! Sambon har städat kontoret och jag hittar inte mätbandet. Men jag tycker den är normal i storlek. Återkommer om jag hittar bandet. Sorry!
-
Vilken är du ute efter? Den rutiga eller den randiga? eller båda?SmillaMilla skrev 2008-03-05 16:48:13 följande:fast den är ju rutig, jag förstod att det skiljer en del mellan rutig och randig eller?
Min blårandiga molosuit (vårens) är i storlek 80 och väldigt stor så det stämmer nog att den randiga generellt är större än den rutiga. Oavsett storlek -
Hahaha...det kanske är jag som är trögfattadSmillaMilla skrev 2008-03-05 17:01:18 följande:ha ha ja lite oklar är jag kanske. Jag har en rutig, eller ja först hade jag ju en som jag reklamerade och skickade tillbaka, nu är en ny på väg. Jag skall köpa en randig (rosa/orange) men den skall tydligen vara stor. Så det är den randiga jag behöver mått på Tack för besväret. Då är frågan om jag borde ta en 74 eller en 68 till Svea som är typ 69 lång.
Då kan jag tyvärr inte hjälpa dig eftersom jag bara har blårandig i strl 80
-
Jag gör gärna det bara jag hittar det där mätbandet som sambon tydligen städat bort...SmillaMilla skrev 2008-03-05 17:16:48 följande:har du lust att mäta de blårandiga i 80. Då kan jag ju gemföra med de andra suitarna jag har i 80, t ex kaninerna .-)