Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

anjis78 skrev 2008-03-04 16:51:17 följande:
    Jag är lite snurrig, jag beställde 10 på förmiddagen, det var kanske derfor jag fick den i dag. Du har ju något å se fram imot iallefall, superfin.

kanske min kommer i morrn då :)

beställde vid 13 tiden jag..

blev lite nervig när du skrev att de va på gränsen till din lilla i 86, min stumpa e ju lika lång å jag tog åxå 86

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Lina med Liten skrev 2008-03-04 16:50:57 följande:
    Ja det va en jättebra dag! Tyvärr fick inte mamma sova i vagnen också... det hade behövts... Men jag får lägga mig i tid ikväll o inte sitta här o snacka skit

lycka till 

Säger samma sak varje dag "ikväll blir de tidigt"... sen lägger sig barnen å de blir som "min tid" å min tid brukar bli lååång när man hamnar här inne

Ni är FÖR trevliga helt enkelt

• RååSa BuBBlan

Tjolla--- coola fina Milo i KIKKID Cool

tänk om Ida inte kan ha sin 86:a Gråter

• RååSa BuBBlan
    Lina med Liten skrev 2008-03-04 16:58:19 följande:
    hmmm du kanske kan påminna mig om jag snubbalr in ikväll
    låååååvar... knuffar ut dig på en gång om du visar nosen här inne

*sova ska du*
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 17:02:18 följande:
    Jo då det kommer hon nog kunna ha, där är ju typ 10 cm som är under i benen. Men det satt på plats iaf, annars får det bli snuddar. En 86 hadenog suttit perfekt i grenen nu, men kanske inte så jättelänge...

å hoppas den passar

nu vaknade min lilla bubbelgumma, sur som en citron hör jag...

Cu senare..

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-03-04 17:03:15 följande:
    den kommer passa!!!!! tro mig!
    tror dig då rå
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2008-03-04 18:09:04 följande:
    Titta i BT nu!! Visst måste den vara felmärkt?? Moloklänningen alltså!
    JÖSSES!! Den va låååååång öh Förvånad
    isold2003 skrev 2008-03-04 18:09:40 följande:
    Hej hej! Kikar in en snabbis Så fin Milo är i bildtråden! Underbara KIK-KID dressen. Hoppas verkligen att den finns nu på Slitage och att min lillkille kan klämma i sig i en 92:a. Svar på det imorgon Angelinah, åh vad surt med skicket på klädseln! Efter allt strul med att få den så är den dessutom i dåligt skick. Och hon som fick köpa mina gamla för 400:- just för att den var solblekt och hade minihål vid knapparna!!Älskar verkligen den grön/turkosa Katvigen på mina pojkar  Passar dem perfekt i tonen *blekisar* Och shortsen är så mjuka och goa. Glad att jag slog till på fler på en gång.Ängeln, jag tror inte att luvtröjan finns i Sverige i grön/turkost tyvärr. Har själv bställt den från Aeblemoster, hoppas på snabb leverans.
    Ja de va lite surt, men jag överlever och har lärt mig en läxa... HANDLAR ALDRIG MER AV FOLK JAG INTE KÄNNER!!
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2008-03-04 18:28:03 följande:
    Mutade med en italiensk muffinsbar Som vanligt tog hon två bett o så var det bra med det men jag fick till en bild i alla fall Älskar den röda färgen men längtar tills imorgon då jag får den gröna också Någon som vet vart jag kan hitta grårutiga tajts och/eller knickers från Molo för någonstans?

URFIN!!!

Nu vart jag sugen på en röd åxå ju

*tur sonen drog med kortet just*

• RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2008-03-04 19:04:24 följande:
    Molo har verkligen lustiga storlekar. Regnbågsklänningen når Maia till fötterna i 92 medans den grårutiga tunikan satt perfekt i 104! Vi ska på kalas på fredag, ni som vet ungefär hur Maias garderob ser ut. Vad tycker ni hon ska ha på sig? Funderar nämligen på just det hon har på sig nu. Molotunikan var ju såååå fin
    tunikan e jättefin å skulle passa utmärkt på kalas, men Maia va himlans fin i Småfolkklänningen åxå  (den lila omlottknyt med djur)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9