Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-03-05 16:45:48 följande:
    Det är vårens. Vet dock inte hur den är med sorbeten eftersom jag inte har den. Det är den här (du menar kanske den rosarutiga men de borde ju vara samma);www.spojl.se/shop/Spojl/images/shop/rutig-pyj...*springer iväg och mäter*
    fast den är ju rutig, jag förstod att det skiljer en del mellan rutig och randig eller?
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-03-05 16:50:26 följande:
    Vilken är du ute efter? Den rutiga eller den randiga? eller båda?Min blårandiga molosuit (vårens) är i storlek 80 och väldigt stor så det stämmer nog att den randiga generellt är större än den rutiga. Oavsett storlek
    ha ha ja lite oklar är jag kanske. Jag har en rutig, eller ja först hade jag ju en som jag reklamerade och skickade tillbaka, nu är en ny på väg. Jag skall köpa en randig (rosa/orange) men den skall tydligen vara stor. Så det är den randiga jag behöver mått på Tack för besväret.  Då är frågan om jag borde ta en 74 eller en 68 till Svea som är typ 69 lång.
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-03-05 17:05:06 följande:
    Hahaha...det kanske är jag som är trögfattad Då kan jag tyvärr inte hjälpa dig eftersom jag bara har blårandig i strl 80
    har du lust att mäta de blårandiga i 80. Då kan jag ju gemföra med de andra suitarna jag har i 80, t ex kaninerna .-)
  • SmillaMilla
    Lina med Liten skrev 2008-03-05 17:16:48 följande:
    Japp!!
    Har de molo, småfolk eller katvig där?
  • SmillaMilla
    Angelinah skrev 2008-03-05 17:18:41 följande:
    Tbax från posten Ååååå va fiiiiina!!! Dom måste Thea prova!!
    okej så en 68 till svea på 69 cm lång?
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-03-05 17:23:55 följande:
     Jag gör gärna det bara jag hittar det där mätbandet som sambon tydligen städat bort...
    ha ha väntar med spänning
  • SmillaMilla
    Angelinah skrev 2008-03-05 17:26:36 följande:
    Japp, e va ett herrans randigt paket måste jag säga
    jo jag hade tänkt 74, så då en 68. tack!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9