Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

lillronya skrev 2008-03-05 20:38:36 följande:
    Har du koll på hur materialet är i jackan? atten o vindavvisande eller bara fin?
    precis vad jag undrar och om den har nåt tunt foder i?
  • gosmamman

När ni är ute ock kikar på nya idaT och OM bddräkt skulle finnas i hajjar så inboxa mig gärna för då blir jag glaaad

• gosmamman
    tvåsmå skrev 2008-03-05 20:52:34 följande:
    Äsch, nu måste ju jag också ha dom där jackorna till mina småttingar, tusan också att jag kikade för noga på dom. Har hållit mig undan för att inte frestas för mkt... Men lillkillen har typ tusen jackor och västar redan.. hmm (tänka, tänka) hur smuggla in dom i användandet utan att det märks att dom är nya.... tyvärr är sonen alldeles för pigg på att prata med pappa om nya kläder han får...
    Du får väl säga till båda sambo och son "ojdå, denna jacka hade jag glömmt att jag fyndade på rean i adventskalendrarna" och låtsas rota fram den ur djupet från en garderob Flört
  • gosmamman

Nu är jag lite ot men ni som köpt kappahl legginsen med ufon vilken strl köpte ni??? Såg dem i strl 80 idag men såg mer ut som 68 ju. Dom skulle aldrig bebben kunna ha och hon är ändå inte sååå stor.

• gosmamman
    Buttelina skrev 2008-03-05 21:06:21 följande:
    tjata du om din bebis älskar bebisar vill oxå ha en till
    lyssnar gääärna på bebisbabbel eftersom jag får vänta lääänge på min nästa och sista.
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-03-05 21:10:30 följande:
    lillebror kunde ha dom precis han är 77 lång
    bebben e ju bara 75 cm lång men de såg smala ut också ju, kunde inte tänka mig att lilla kalaskulan fär plats där Fundersam
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-03-05 21:13:28 följande:
    JAg har 80 till båda mina små
    Buttelina skrev 2008-03-05 21:13:51 följande:
    men hon är inte rundare än lillebror han väger ju 11.1
    Angelinah skrev 2008-03-05 21:19:11 följande:
    ida har 80 i dom å dom passar bra  :)
    Jag fattar inte att de såg så små ut, ida e ju längre, alex både längre o lite rundare och angelin e ju både äldre o större så dom MÅSTE ju passa SkrattandeFlört
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9