Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-05-28 13:38:55 följande:
    Oj, M har bara en lådan i byrån med kläder och sonen har två lådor. och i dem ingår allt från kalsonger till fleecetröjor
    men herre jisses, då kan du ju shoppa med gott samvete ju!

lillebror har en hel byrå själv med body/tröjor/byxor och sen har han alla sina suits. isabel har typ två- tre byråer själv jag har nog kläder till 10 barn

MEN rensning pågår
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-05-28 20:07:40 följande:
    Åhh s*t va fin och bra pris än så länge!!! Hilda har ju en rosa/blå nu i stl 68 men den var stooor. KAnske ska lägga ett bud
    åhh, din dotter har så små storlekar ju! det finns SUPERMYCKET att välja på i strl 62 och 68 på molos lagersalg!

god kväll alla
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-05-28 20:18:08 följande:
    Härligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! Den där säcken känns mer och mer välbehövlig
    hehe, det förstår jag men ta med en egen sopsäck för säkerhets skull! OM dom nu inte delar ut..

jag ska inte med till lagerförsäljningen ingen barnvakt... MEN jag är ändå glad för förmodligen kommer vi köpa en sommarstuga istället och då blir det mindre danskshopping för min del
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-05-28 20:22:38 följande:
    Åh vad kul med sommarstuga! Du får visa bilder sen när det är klart. Var ligger den någonstans?
    den ligger en bit utanför malmö. bilder kommer komma OM vi slår till på ... SÖNDAG
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-05-28 20:24:24 följande:
    Åhh så roligt, bilder sen väl?Ligger den i närheten av där ni bor nu?Jag är ju faktiskt född i Malmö och har släkt där nere och är där lite då och då
    ja, det är skoj som f*n den ligger bara 5 min bilfärd från där vi bor, men det är ändå HELT annorlunda. ligger i ett stugområde fast ändå lite avsides och "lantligt".. sååå mysigt
  • Buttelina
    snoozen skrev 2008-05-28 20:22:53 följande:
    Go kväll, kikar in här då o då, ni är ju för bra på barnkläder Vad tror ni om en Katvig velourjacka till min lille kille, kan jag ha strl 92? Han är ca 83-84 cm lång, väger väl runt 12 kg Har sommarsuit i strl 86 och de sitter preciiis.
    jag har 86 och 92 till min grabb som är 80cm och väger 12kg..
    Tjejtriss skrev 2008-05-28 20:27:17 följande:
    Vad bra! Då har vi nånstans att bo och ha barnpassningen nästa lagersalg? Vi sover helt enkelt där i två dygn och några shoppar ena dagen och resten andra dagen och så får man passa varandras barn
    haha, det låter som en plan
  • Buttelina
    snoozen skrev 2008-05-28 20:32:30 följande:
    Okej, så då kanske jag borde försöka få tag i en 98:a? Låter stort Vill ju ha bebis lääänge
    fast 92 är stort till min grabb.. kör på det! 80 funkar också här, men det sitter precis
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-05-28 20:38:07 följande:
    God kväll ni SÖTA SÖTA människor !!! Idag var brevlådan full med paket kändes det som . Småfolk som jag beställt kom, en sommarsuit med blommor och en orange med rosa äpplen (tror jag, kommer knappt ihåg hur färgerna var ).Sen en liten klänning med leggings till Ava från min sambos faster. Och sen ett fint litet rosa paket från några otroligt gulliga människor på FL . Kan nästan vänja mig vid det här ... Ni är för söta. Vet knappt vad jag ska säga, men ett STORT TACK till er allihop !!Alla kläderna hänger på tork efter en tvätt och Ava ligger här och sover, så imorgon får ni se bilder .Idag har jag varit ensam för första gången med alla tre och det har gått så bra . Ilon sov mellan 11-14.30 och Ava sov mellan 10.30-14.45. Inte svårt att ha tre barn då ... Underbart väder så vi (eller jag och Liam ) har varit ute hela dagen. Men nu är sambon tillbaka och ska inte till jobbet förrän i början av juli nästa gång !!
    skoj toppendag ju vet inte ens vad du fick av oss..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9