Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

tvåsmå skrev 2008-03-04 21:35:52 följande:
    Har förresten fått ett stort paket fr Houseofkids med en massa IdaT bl a, men måste vänta med att öppna den till i morgon.. hade idag en livlig diskussion med maken om behovet av flera regnset till barnen, vill inte visa upp att jag beställt ytterligare två... visserligen är ett set i nästa storlek men det förstår inte han. Har även fått hem fint från FingerIn The Nose idag!
       när dom fattar inte sånt!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Milliemolly skrev 2008-03-04 21:43:17 följande:
    Har de börjat med söndagsöppet? Det är ju jättebra för så kan jag släpa med mannen och han kan släpa med plånboken
    å nej förlåt, jag skrev fel... I fredags var det jag var där. *förvirrad*
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-03-05 08:37:02 följande:
    Hej å hå vad det skrivs. Har tagit nästan en timme att läsa ikapp.Gomorron, förresten.Ni som använder tradera, måste fråga er en sak. Vann en auktion på en väst igår. Tjejen vill ha 77 kronor i frakt. Är det rimligt?
    Godmorgon! 77 kronor?! Vad är det du vunnit???
  • Tjollabolla

Hej hopp! Nu har vi varit på babysång och babycafe och Milo sussar gott Data tid gillar jag

La in en bild på Milo i småfolksdressen, det blev TOPPEN med gummisnoddar i muddarna, den sitter där den ska och halkar inte under fossingarna. Så glad att jag kan använda den nu

Tvåsmå: Guud! Den passar ju verkligen dig! köp en i 140 o matcha bebben,  sååååå fint!

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-03-05 13:05:33 följande:
    såååå fin han är i den   
    Tack! Ja, den är helt underbar! *kär* ALLA har kommenterat den idag och undrat var jag köpt den
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9