• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-16 23:59:26 följande:
    åh det är så synd när dom små är sjuka men vad skönt att han mår bra!
    [/citat]
    Tildamamman skrev 2008-03-17 00:01:05 följande:
    [citat]
    Så jobbigt! Tur att ni passerat nu iaf!
    Ja, nu är det bara kontroller 2ggr/år för att se så allt ser bra ut.

Näe, nu blir det sängen, måste ju va pigg så jag kan shoppa imorgon Godnatt alla som är kvar!
  • jacao

Godmorgon!

Ser att det finns ett födelsedagsbarn i tråden, GRATTIS LIAM!!!från alla oss här hemma.

• jacao
    Zvartaliljan skrev 2008-03-17 14:04:56 följande:
    Nu är vi hemma igen. Sänkan låg på över 90 och hon fick feber på vägen sen o kräktes så det var ju direkt in på akuten o göra njurtester men som tur är så var det ingen njurbäckeninflammation, men väldigt närapå. men ja, hon slapp läggas in i alla fall men antibiotika blev det ju. O så återkoll denna veckan. och om hon fortsatte kräkas så skulle jag komma in med henne direkt eftersom hon är så liten...hon tål ju inte att kräkas det minsta utan att bli slö. Ligger o sover just nu. Hoppas bara hon inte går ner mer i vikt pga detta nu Hon är ju redan som en sticka Blåsröntgen är i alla fall bokad den 26 för att kolla så hon inte har dubbla uringångar eller något annat fel, detta är ju fjärde urinvägsinfektionen på ett halvår Knappast normalt för ett blöjbarn!
    Usch va jobbigt Hoppas hon piggar på sig fort.
  • jacao
    Buttelina skrev 2008-03-17 14:54:10 följande:
    ohh my, vad fin! undrar hur den är i storlek!!vad tycker ni, jag har molos byxor till isabel, vilket linne ska jag ha till av de två lila som finns på spojl? kolla på molo kids på 1:a sidan... 229 resp 129kostar dom...
    Jag tycker det för 229:- är finare, känns som att det andra är för lite större barn. Båda är fina men jag hade valt det första till en 2-3 åring
  • jacao

ängeln83: Så snygg stol och söt skrutt i BT, har kollat på den stolen förut, men måste nog köpa den nu

• jacao
    Milliemolly skrev 2008-03-18 11:18:59 följande:
    vilken afär var det som hade rabatt på nova star om man skrev club mama?jag hittar det inte i tidningen och vet att det diskuterades här innan?
    det va väl sweetfunky har jag för mig, kan inte kolla tidningen den ligger i samma rum som en snarkande liten tjej
  • jacao

Buttelina:
    Vilken härlig färgklick där i snön

Svisch:
    Vilken söt tjej i fiiina kläder, blev lite sugen på tröjan/tunikan

• jacao
    svischan skrev 2008-03-18 11:47:30 följande:
    jacao: Det är bara att köpa=) Min inhandlades på BomBom i jönköping, har inte sett trekvartstunikan nån annanstans.
    jag har ju lite långt till jönköping Men om den dyker upp i nån webshop så hojta till !!
  • jacao
    melizza skrev 2008-03-18 14:28:06 följande:
    hej alla danskegalningar....idag ligger jag hemma och har redan shoppat för över 900 kr...farligt att vara hemma med feber.Var tvungen att köpa såna söta regnstövlar med snören som zvartalilja visade i BT fast i rosa, sen var jag tvungen att köpa plastisock jacka till byxorna jag har hemma för jag hittar inget att matcha med...och sen var jag ju tvungen att ha den där katvig luvtröjan som jag jagat i flera veckor nu i rosa/vit och sen blev det lite annat onödigt till på pippilotta. *hihi* kul att shoppa...tur det bara är 2 dar till barnbidraget.
    Var hittade du den då? luvtröjan alltså
  • jacao
    Buttelina skrev 2008-03-19 15:07:24 följande:
    det har kommit en rosa med hoppande hästar också. såå söt, men har bara sett den i dk det kommer mer småfolk i maj tror jag det var
    Såg den på krokodilia.se !! Vet inte hur man beställer därifrån, kanske går att ringa eller maila?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9