Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Bra ! Då inväntar jag din tvätt.

Ska vi köpa varsitt par badbyxor till Isolds grabbar och smyga ner i brevlådan?? Kanske får alla Moloplagg spelet och rymmer hem till dig och mig ;-D?!?!

Angelinah skrev 2008-03-05 23:08:12 följande:
    japp, blir nog en suit som åker i tvätten i morrn tror jag..ja just nu förtjänar han en plats bland bävrarna i skogen.. eller var dom nu lever o bor
  • Tildamamman

Ähh, min grabb passar fin fint i rött . de blå brallorna är så trista....

Precis, hund har vi redan! Jag orkar inte en till och dottern bara tjatar om ett kattskrälle. Till det säger vi dock båda blånej till.

Tänkte köpa ett par klänningar till dottern bl.a. för kupongen. Än har hon bara fått hjärtklänningen och det behövs fler klänningar för att sommaren ska komma igång!

Angelinah skrev 2008-03-05 23:17:54 följande:
    hm... vet inte om de blå tyvärr, tror ju iofs den blå e lite mörkare, men de går säkert ändå, de röda är inte samma röd heller å de funkar finfint..ja jag ska åxå handla upp min 15 procentare, man kan säkerligen plocka ihop lite shyssta combos..po.ps vita med blå och röda breda ränder tex, ser ut att passa perfa!ta pengarna!!! hund har ni väl redan
  • Tildamamman
    Shit, detta blir värsta överdosen! Först Isold Molokläder som slänger sig i brevlådan och sedan valppengar att shoppa upp .

Jag får nog lugna mig lite genom att hoppa ngt!
    Angelinah skrev 2008-03-05 23:19:38 följande:
    JA!!å du slår mig igen med din uppfinnings förmåga *genialt* 
  • Tildamamman

Klart du ska bli medlem !

Buttelina skrev 2008-03-05 23:19:02 följande:
    15% på polarn? men det e bara om man e medlem va? kostar det något? tycker pop har en del fina saker ibland...
  • Tildamamman

Suit o klänningen är jättefint och din lilla Ida passar så bra i det!

Själv får jag väl hitta några fina tights till, dottern blir nog galen om jag skulle tvinga på henne en suit . Finns iof inga så stora heller....

Angelinah skrev 2008-03-05 23:24:29 följande:
    ja rött e fint!!funtar åxå på några klänningar, galen i just suit/klänning just nu.. å såg att po.p hade en del fruktiga saker som nog blir kanoners till suitsen
  • Tildamamman

Du har ju en flicka att köpa dem till isf .

Men om jag nu ska tycka till... Nja, tja, det beror på vad du har till .

Buttelina skrev 2008-03-05 23:26:30 följande:
    mm, får väl bli medlem då på tal om pop de leggingsen de gul/blå med blommor, är de mycket flickiga
  • Tildamamman

Jag BEHÖVER (behöver, behöver.... precis som vi behöver mat i kylskåpet ) de rosa Katviglegginsen i strl 110. Men var hittar jag de??

Angelinah skrev 2008-03-05 23:26:57 följande:
    hoppa nåt riktigt tjuuusigt
    å meddela gärna vad sen åxå *nyfiken av mig* 
  • Tildamamman

Instämmet i Angelinahs kör! det blir super!!

Har du sett att den rödrandiga bodyn med blå kantband matchar hjärtklänningen?? Om du nu gillar att syskonmatcha...

Buttelina skrev 2008-03-05 23:30:55 följande:
    är sugen på dom tillsammans med pops randiga gula body med blå kantband
  • Tildamamman

Kan du ge dig på ! Nu gäller det bara att hunden har bra simmare så det blir valpar !

Jodå, hon tjatar om både katt o lillsyrra....dagligen! Men sören, vi behöver faktiskt flytta till ett större hus annars får det inte plats någon mer .

Lina med Liten skrev 2008-03-05 23:31:59 följande:

Oj jag förlorade mig i blocket... hej vad det går Nu skippas det tydligen både valpar & katter till förmån för shoppning... Tildamamman... Är det BÅDE katt & lillasyster som står på önskelistan nu
  • Tildamamman

Matchningen blev verkligen SUPER! Exakt samma färger, men olika mönster på barnen! *frestar, frestar* Barnen BEHÖVER dem!

Buttelina skrev 2008-03-05 23:35:14 följande:
    fresta mig inte
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9