Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-03-05 19:25:57 följande:
    ida är ett KAKMONSTER utan dess like Snodde syrrans burk med mariekex o springer o skriker KAKKA   KAKKAGalna bubbelgumma
    ha ha gulligt!
  • SmillaMilla
    gosmamman skrev 2008-03-05 19:34:15 följande:
    Vart kan man kolla på molo jackor??? Har idaT vårjackor förutom regnstället?
    jo de har jättefina vår jackor. men ganska dyra. tror att de kostade 59 euor här.
  • SmillaMilla
    gosmamman skrev 2008-03-05 19:36:50 följande:
    vart kan man kolla idaT hummrarna ni gaggar om
    finns de inte på freschmilk? jag har sett dem i butiken.
  • SmillaMilla
    Angelinah skrev 2008-03-05 19:41:31 följande:
    här är bilder på skillnadenrandig 80 mot rutig 80randig 74 mot rutig 80 (exakt lika stora)
    ha ha tack för bilderna, längtar ännu mer efter den rutiga.

meilade esmeralda i dag och då skrev hon att de fick min i dag och skickar den nya i morgon. snyft då får jag den inte innan jag åker jag som hade planerat att svea skulle ha den och mössan och mala klänningen på resan. men men
  • SmillaMilla
    gosmamman skrev 2008-03-05 19:43:31 följande:
    Vart kan man kolla på dom??
    finns de inte på freschmilk?
  • SmillaMilla

Någon som har varit på minishop i göteborg nyligen? Har de möjligen denna sorbet dressen där? Lättare när man ser den irl kanske

• SmillaMilla
    tvåsmå skrev 2008-03-05 19:49:28 följande:
    Öppnade mitt paket fr Houseofkids idag med massa fint från bla IdaT! Slängde i tvätten en del, och när maken hängde upp de fina ljusblå badbyxorna var hans kommentar.. " men va f.. ännu ett par badbyxor, vad ska han med det till här i Sverige?" Hmm jo, dom är ju så fiina!
    ha ha har du dille på badbyxor. Så säger sambon här om alla mössor
  • SmillaMilla

Hej tjejer.

Vet inte riktigt vart jag skall ställa min fråga efterom detta aboslut inte är ett danskt klädesplagg, men ni är ju grymma på kläder.

Jag söker efter en babymössa, dala inspirerad. En hjälmmössa i styvare material. Den har stora blommor. vit botten och kanske röda band. Någon som förstår vad jag pratar om?

• SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-03-06 20:50:29 följande:
     Jag förstår nog vad du menar för någon modell. Om det kan vara en sån man själv hade som liten? Dock vet jag inte var man hittar dem... kan man googla kanske?
    ja precis. svårt att googla för jag vet inte vad de heter. försökte dock
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9