Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Kanske köpa ett par 92:or och ha som capribralla ? Skulle ju faktiskt gå...

Lite annat får vi väl shoppa också .

Angelinah skrev 2008-03-05 23:36:40 följande:
    jupp!!  "vi som PO.Ppar danska barnkläder" 

• Tildamamman
    Eller nytt, större hus med walk-in-closet?! Åh, vad jag skulle vilja ha det .
    Buttelina skrev 2008-03-05 23:38:48 följande:
    det vi behöver är en ny byrå för alla kläderna får inte plats
  • Tildamamman

Du bör nog våga dig på det

Iaf om du ska upp vid fem som vi antagligen ska ... I morse hann jag se "köket" med tillredning av fisk INNAN nyhetsmorgon!

Lina med Liten skrev 2008-03-05 23:40:35 följande:

nu har inte thea vaknat på 1 timme...vågar man själv krypa ner i sängen då?? (måtte detta gå över snabbt)
  • Tildamamman
    Åh, ne! Det räcker med en ledstång installerad där de små kan hålla sig i och gå .

Lina med Liten skrev 2008-03-05 23:41:08 följande:
    Kryp-in-closet menar du
  • Tildamamman

Åhh *avis*! Du får organisera den lite bättra (om det går...).

Buttelina skrev 2008-03-05 23:41:18 följande:
    vi har ju en mini walk in men jag kan knappt vända mig därinne för det svämmar över
  • Tildamamman

Vad har du i din säng då? Sömnpiller? Alkohol ?

Lina med Liten skrev 2008-03-05 23:47:12 följande:

brrr nej jag planerar att sova t 7-7.30 iaf! Om inte annat mutar jag Thea m vår säng
  • Tildamamman
    terapiarbete....

Men kasta inte om du har ngt av värde! Jag har sålt en del jeans på Tradera och säkert tre par gick på "köp nu" för 199:-. Ganska otippat!
    Buttelina skrev 2008-03-05 23:49:44 följande:
    hehe, det är inget att vara avis på jag lovar eller ju liiite rolig är den tro mig jag har organiserat den 50ggr ungefär. har tagit beslutet att jag ska kasta typ hälften av MINA kläder. där är kläder som jag inte använt på flera år..
  • Tildamamman

Erkänn nu!! Du lär ju ge henne ngt lugnande för att hon ska godta det .

Mysa liksom?!?! Peta i ögat, riva på örat, dra i håret, bita i näsan... Sådana har båda mina vilddjur varit. Jag får tvångskela dem .

Lina med Liten skrev 2008-03-05 23:51:27 följande:

Hmmm jag är frestad att skriva ja på båda alternativen men då kommer pöbeln och tar mig.... Så nej hon sover en stund extra om hon får ligga NÄRA och mamma snusar lite i håret...
  • Tildamamman

De barnen, de barnen!! Tids nog lär vi väl få sova! Så måste jag poängtera att det finns fördelar med att vakna fem . I morse fick jag se matlagningsprogram... och på lördagar hörrni, då går Greys från första säsongen, UTAN reklampaus!! Det ni! Det visste ni inte .

Buttelina - Ut med kläderna bara!! Men du måste fota kläderna på kroppen så att du visa upp både häck och tuttar (du har väl sett hur vissa andra gör ??)

Nu ska jag hänga tvätt en stund tjejer!!

• Tildamamman

Min beställning hann ju naturligtvis inte dram till idag... Men vi fick ett par sprillans nya Vincentdojor till dottern i brevlåda. 133 kronor inkl frakt... helnöjd .

Vad har det shoppats här idag?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9