Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-03-07 11:19:31 följande:
    Åååååå va fiiiin han va i dom!!!!
    Tack Jag är såååå nöjd!!!
  • J essica
    Zvartaliljan skrev 2008-03-07 11:22:18 följande:
    fast Maia har ju en sköldkörtelrubbning som gör att hennes ämnesomsättning går på högvarv så hon MÅSTE äta mycket! Egentligen borde hon ju äta mer än andra barn i samma ålder! Hon har ju nu gått ner i vikt igen efter allt kämpande under hösten för o nå 10kg-gränsen. Nu är hon nere på 9.5 igen. Hon vägde 9kg i Januari förra året....
    Aha stackarn det visste inte jag Hoppas ni får ordning på det hela!
    Fast visst är hon ändå pigg och glad? Tycker hon ser så nöjd ut när du lägger in kort i bildis Är värre om de blir slöa och orkeslösa.
  • J essica

Mawe123. Rätt små tycker jag. Här är kevin i småfolk tröja. 77cm lång. tröjan är 86/92

• J essica

Zvartaliljan: Men fy vad jobbigt det låter! Hoppas ni får ordning på det hela och att hon kommer igång med maten!!

• J essica
    Zvartaliljan skrev 2008-03-07 11:38:33 följande:
    Jag tycker de är STOOORA! Maia har precis vuxit ur 74/80, men då bara på ärmlängden, och hon är 85cm lång! 86/92 är fortfarande väldigt stort på henne.
    Konstigt det där 86/92 är inte alls stor på kevin fast iofs så väger han nog liite mer än Maia och det mesta sitter på magen.
  • J essica
    Zvartaliljan skrev 2008-03-07 11:42:31 följande:
    En till 74/80:
    Är nog Kevins gosmage som gör att tröjorna funkar i 86/92 Provade en kompis 74/80:a och den satt som ett smäck på honom.
  • J essica
    Zvartaliljan skrev 2008-03-07 11:45:17 följande:
    Hmmm...ni ser skillnaden på bilderna va?? den ena är tagen i början av december och den andra i slutet....när hon började dala i vikt igen...
    ja det var allt en skillnad. Lillskruttan då!!
  • J essica
    Zvartaliljan skrev 2008-03-07 11:47:44 följande:
    Det värsta är när jag nu hela tiden jämför med pojkvännens skrutt på 10 månader som är 15cm kortare men väger 2kg mer!! Han e ju en liten gosig sumo
    Förstår att det är lätt att jämföra! Men gör inte det. Alla är olika
  • J essica
    Buttelina skrev 2008-03-07 11:46:43 följande:
    isabel 2 år 90cm strl 98/104 i småfolk tröjan. Jag tycker att man med fördel kan gå upp i storlek då dom  inte är så breda och dom är smala vid ärmslutet så de glider inte över handen
    Fullt med småfolkbilder i tråden idag Vad söta de är båda två
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9