Jen80 skrev 2008-03-06 22:13:49 följande:
Alltså den här bebisen är helvild. Får mig att skrika högt för den sparkar så hårt på kvällarna. Och då har den inte ens börjat sparka mot revneb och så, utan bara rätt ut så det känns som att den ska sparka sig ut genom naveln eller nåt. Vilket ös!! Jaja, hoppas den växer till sig lite snart så den inser att den inte kan dansa omkring hur som helst där inne.... Måste ju bli lite trångt nån gång . I brist på ny shopping så ska jag nog stänga av och kika lite på små bebiskläder som ligger väl gömda i min garderob i sovrummet . Inte ofta jag plockar fram dem, men ibland måste man...Är förresten liten sugen på en sommarsuit till både Ilon och bebisen i Katvigs midiapple, den gröna. Sååå fin! Ja, rosa såklart om det blir en tjej, men den gröna är fin. Tyckte inte om suiten från början (eller färgerna i den), men sommarsuiten är så söt . Ska prova på Ilon imorgon tror jag...
när jag varit gravid så älskade jag att vika de små bebiskläderna och sortera dem i byrån, packa skötväskan och bädda i vagn och vagga/spjälis. Man kommer liksom i bebisstämmning då