-
gosmamman skrev 2008-03-06 22:25:15 följande:Nädå, inga påhopp idag. Vi snubblade bara in på områdetJa men då så, vad bra! Undrar varför man läser en tråd om man inte är intresserad? Jag kanske är udda osm bara hänger i två trådar och i stort sett aldrig läser någon anna tråd heller?Zvartaliljan skrev 2008-03-06 22:25:31 följande:Nej vi bara diskutterade rent allmänt om att vi vet ju att det finns en massa som smygläser denna tråden o stör sig på oss
-
Haha, vad roliga alla är med tvätten
Jag gillar faktsikt också att fixa med tvätten men jag hänger allt i torkskåp och då ser man ju inte de fina kläderna. Tycker mer om att vika iho och sortera det rena sen, älskar de fina högarna som växer fram
-
Jag har inga problem alls med det. Sparade det mesta från stora killen eftersom vi ville ha ett barn till men när lillkillen väl kom ville jag inte använda de gamla kläderna iaf ju. Nu har all sån klädnostalgi försvunnit heltJen80 skrev 2008-03-06 22:41:04 följande:Usch, jag har jättesvårt att göra mig av med kläderna. Har sålt i några omgångar på Tradera, men nu var det länge sen jag sålde barnens kläder. Om nästa blir en tjej så åker nog många av Ilons kläder ut på Tradera, men usch, jag avskyr att skiljas från kläder!!
Allt åker ut på Tradera!
-
Jen80 skrev 2008-03-06 22:42:26 följande:Nej, nu MÅSTE jag i säng... God natt på er !Godnatt!Tjollabolla skrev 2008-03-06 22:43:22 följande:Jag oxå!
-
NovJenny, så söt Lilly är i de nya kläderna!! Vilken lite godbit! Jag hade precis hunnit fram till ditt inlägg om att du fått paketet idag så jag fick kika in i bildtråden och då fanns hon ju där. Vad roligt att ni blev glada
-
Jag är ju rätt sen av mig inser jag.. Håller på att läsa ikapp och där fanns ju bilder i vanliga tråden också juLina med Liten skrev 2008-03-06 23:06:46 följande:Det kan inte sägas nog många gånger... Hon är en liten goding!!! *mums*
Men osm du säger Lina, tål att upprepas och visas en massa ggr!
-
Jag fattar inte hur du orkar? Jag är helt slut om jag är vaken efter tolv och inte får sova till nio.. *kvällstrött*Tildamamman skrev 2008-03-06 23:26:45 följande:Jag är väl en kärring då ! Tänkte vara vaken en timma till... och så får jag väl gå upp vid fem som vanligt. Vilket liv man lever .
-
Hua, nej som tur är inteTildamamman skrev 2008-03-06 23:32:49 följande:Det kommer väl ett bakslag en dera dagen...Har du sett några flodhästar som driver iväg dina Molosar ännu ?Men stackars lillan! Min lillkille är också inne i en mardrömsperiod just nu, stackarna blir ju så räddaZvartaliljan skrev 2008-03-06 23:37:23 följande:Nä nu börjar Maias hundfobi gå lite för långt...hon skrek i höga höjder när jag kom in med vällingflaskan o "vovve" var det enda riktiga ordet jag kunde uppfatta o alldeles skakis var hon. Hade helt klart drömt en mardröm om en hund Nu ligger hon i min säng här bredvid mig o skakar fortfarande lite men ögonen börjar trilla igen...
-
Puh, nu har jag äntligen läst igenom dagens tråd.. Vill ju inte riskera att missa något ju
Apropå Katvigs mössor så har min kille som blir två på söndag har strl baby på ett par och de sitter fortfarande bra (utan uppvik) och så en strl child och den är stor på honom. Men jag har två mössor i childstorlek, samma färg, (en var till pojkarna förstås) och det skiljer en hel cm på bredden mellan dem och lite mer på längden. -
alex 07 skrev 2008-03-06 23:57:29 följande:Nu säger jagGodnatt!Zvartaliljan skrev 2008-03-06 23:58:21 följande:och ja...hur jäkla trött man än är o hur mycket det än svider i ögonen så kan man inte slita sig från denna tråd GODNATT!!!!!!!!!!