Vi som shoppar danska barnkläder del 9
God morgon!
Började dagen med att fota ungarna. Då de fortfarande är rena
Bild i bt på min minsta.
God morgon!
Började dagen med att fota ungarna. Då de fortfarande är rena
Bild i bt på min minsta.
God kväll i stugan (hm eller tråden)
Wow vad mycket fina barn och kläder det var i bildtråden..... som vanligt. Skall se om jag får tid att kommentera alla lite senare.
fick i alla fall en underbar småfolks t-shirt i dag. Bild i bt. Det kommer definitivt bli fler. Men kanske i större storlek, denna kändes lite titen, stl 74/80.
Jen80: Vad fin Ava blev i presenten. Grattis!
Och nu har jag äntligen lite tid. Fördel med att gå upp tidigt i bland
Joja75: Läcker shopping. gillar framföralt småfolk tröjan med äpplen. Jättefin! emma är verkligen lcäcker i småfolk tröjan! Och snyggt med grönt i håret. Nyklippt?
Lollypop: Åh massa härlig sommarshopping. Snyggt. Stjärnbodyn är verkligen läcker och den där idat tröjan med hajarna är nog anton lite svartsjuk på. Hittar tyvärr inte i hans storlek.
Incomunicado (hm ja och hur nu det stavas): Söt kille som vanligt! Svea ler lite extra här.
Ja också fortsätter vi.
Jen80: Ja varsegod Nu blev jag ännu mer sugen på den där sommar småfolksuiten. La undan en i butiken i går, eller ja de har inte kommit än men hon ringer när den kommer. När jag sog Ava blev jag ju ännu mer sugen. Hon är sååå söt. Den där frotte jackan du köpt på lindex. Vad kostade den? Storelkar?
Alex07: Snygg pjamas, kanske man skall ta en tur dit trots allt!
Isold: Härliga bilder på två urmysiga killar och snygga kläder. De ser verkligen ut att ha kul tillsammans på alla foton. Bråkar aldrig va?
Lillsonya: snygg shopping. dina flickor ser så härliga ut när de poserar.
Fantasisk skatt: "sommar sommar och sol havet och vinden" sången ekar nu i mitt huvud. Härlig kille i underbar sommar suite.
Zvartaliljan: Vad härligt det ser ut på Öland (konkurent till Åland ) Söt maia, som vanligt.
Jompa: Härliga ungar! Oj vad de liknar på varandra. Så söta! Och ja kläder är superfina!
Emmsan: alltså gu vad söt lillebror är! Hans härliga flin är ju underbart. Runda skall barn vara.
Lillronya (igen), härlig busunge!
Michayla: Söt unge i idat flodisar.
Lina med liten: Alltså den där molo suiten är ju helt underbar. Brukar snegla lite på den på tradera, det blir nog en sådan här snart.
Angelinah: Fin shopping! Åh byxorna! Vist är det lindex?
tjollabolla: inte går det att väcka en sådan underbar skatt! Så sött!
Ängeln83: Ja kläderna och pojken var superfint, men den dregglisen var ju som sagt var ingen höjdare
Emmsan: Så det blev molo jackor och inga didriksson. Fina i alla fall.
Åh vad jag är avundsjuk på er som skall till molo. vill också, men tyvärr helt omöjligt
Angelinah: Missat kanske ditt svar. men de bruna shortsen var de från Lindex?
Åh vilken fin shopping ni gjorde på lagersalgen!
Är lite för bakis i dag för att läsa tråden. Men vad kostade kläderna?
Ser att de gula fanns. Vill också ha