Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

God morgon!

Började dagen med att fota ungarna. Då de fortfarande är rena

Bild i bt på min minsta.

• SmillaMilla

God kväll i stugan (hm eller tråden)

Wow vad mycket fina barn och kläder det var i bildtråden..... som vanligt. Skall se om jag får tid att kommentera alla lite senare.

fick i alla fall en underbar småfolks t-shirt i dag. Bild i bt. Det kommer definitivt bli fler. Men kanske i större storlek, denna kändes lite titen, stl 74/80.

• SmillaMilla
    J essica skrev 2008-05-29 19:38:07 följande:
    Ja visst är den har velat ha tag på det printet så länge och ÄNTLIGEN
    ja då är det extra roligt ju! Jag letar efter gul/rosa randiga byxor
  • SmillaMilla
    isold2003 skrev 2008-05-29 19:44:51 följande:
    Godkväll! Maken har ännu inte fixat min laptop, han försöker åtmisntonde men det gör att han måste sitta vid den här datorn, suck! Nu är han borta en stund iaf Vilka härliga sommarbilder i bildtråden! Så mkt fina Småfolkkläder  Jag som inte alls varit ett fan av dem tidigare har verkligen smält nu med sommarkollektionen.Angelinah, Ida passar verkligen i Småfolktröjorna!SmillaMilla, jättefin kombo på Svea!Fantastiska skatt och Tjollabolla, så fina era pojkar är i sommarsuitarna!Emmsan, Jättefina Molojackor, kan du inte visa ett kort på sen?Jompa, fina bilder på dina sötnosar! Vad snyggt det var med ESL tröjan till NS jeans, den kombon ska jag härma Lilronya, så nöjd stora tjejen ser ut i sin fina klänning!
    gosmamman skrev 2008-05-29 19:49:04 följande:
    Smillamilla- Vad fiiin svea var i småfolken, helt underbar ju!!!! Bebben älskar också att gunga, hon säger *gucka* hela dagarna och så går hon och sätter på sig solhatten (nånting vettigt har iaf fastnat i busungen)
    Tack! Ni är för gulliga.

Gosmamman jag tror din unge har lite att lära min. Att ta av sig solhatten ligger på andra plats, efter att gunga, på favorit lekarna nu.
  • SmillaMilla
    J essica skrev 2008-05-29 20:07:35 följande:
    Kollade precis igenom Bt. Åh vad alla barn är fiiina!!
    Instämmer. Det är så härligt att titta i bt.
  • SmillaMilla

Och nu har jag äntligen lite tid. Fördel med att gå upp tidigt i bland

Joja75: Läcker shopping. gillar framföralt småfolk tröjan med äpplen. Jättefin! emma är verkligen lcäcker i småfolk tröjan! Och snyggt med grönt i håret. Nyklippt?

Lollypop: Åh massa härlig sommarshopping. Snyggt. Stjärnbodyn är verkligen läcker och den där idat tröjan med hajarna är nog anton lite svartsjuk på. Hittar tyvärr inte i hans storlek.

Incomunicado (hm ja och hur nu det stavas): Söt kille som vanligt! Svea ler lite extra här.

• SmillaMilla

Ja också fortsätter vi.

Jen80: Ja varsegod Nu blev jag ännu mer sugen på den där sommar småfolksuiten. La undan en i butiken i går, eller ja de har inte kommit än men hon ringer när den kommer. När jag sog Ava blev jag ju ännu mer sugen. Hon är sååå söt. Den där frotte jackan du köpt på lindex. Vad kostade den? Storelkar?

Alex07: Snygg pjamas, kanske man skall ta en tur dit trots allt!

Isold: Härliga bilder på två urmysiga killar och snygga kläder. De ser verkligen ut att ha kul tillsammans på alla foton. Bråkar aldrig va?

Lillsonya: snygg shopping. dina flickor ser så härliga ut när de poserar.

Fantasisk skatt: "sommar sommar och sol havet och vinden" sången ekar nu i mitt huvud. Härlig kille i underbar sommar suite.

Zvartaliljan: Vad härligt det ser ut på Öland (konkurent till Åland ) Söt maia, som vanligt.

Jompa: Härliga ungar! Oj vad de liknar på varandra. Så söta! Och ja kläder är superfina!

Emmsan: alltså gu vad söt lillebror är! Hans härliga flin är ju underbart. Runda skall barn vara.

Lillronya (igen), härlig busunge!

Michayla: Söt unge i idat flodisar.

Lina med liten: Alltså den där molo suiten är ju helt underbar. Brukar snegla lite på den på tradera, det blir nog en sådan här snart.

Angelinah: Fin shopping! Åh byxorna! Vist är det lindex?

tjollabolla: inte går det att väcka en sådan underbar skatt! Så sött!

Ängeln83: Ja kläderna och pojken var superfint, men den dregglisen var ju som sagt var ingen höjdare

Emmsan: Så det blev molo jackor och inga didriksson. Fina i alla fall.

• SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-05-30 11:15:23 följande:
    Hej hej. Skönt när sånt funkar. Skulle inte våga ha hus utan larm. Kul med Ikea! Vill också dit. Har fortfarande ingen garderob till Noel och vill hänga kläderna
    Ja men toppen! Då hoppas jag att de finns i norrtälje på måndag
  • SmillaMilla
    J essica skrev 2008-05-30 11:22:20 följande:
    de verkar inte finnas överallt än. Vårat Lindex har inte fått in några än.
    Åh nej säg inte så! Svårt när man inte besöker sverige så ofta. De bara måste finnas
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-05-30 11:28:37 följande:
    Finns de inte där så kanske ngn vänlig själ kan shoppa dem åt dig
    Ha ha ja jag får hoppas det Vilka färger finns de i? storlek? Pris?
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2008-05-30 11:41:14 följande:
    Upp till storlek 80, 49 kr och dessutom t3b2! Vårt lindex hade dom i brunt och blått, vet inte om dom finns i fler... *hoppas*
    aha, det låter bra. Försökte precis ringa lindex norrtälje för att lägga undan lite badkläder/solskyddskläder. Tänkte passa på att höra. Men inget svar
  • SmillaMilla

Åh vilken fin shopping ni gjorde på lagersalgen!

Är lite för bakis i dag för att läsa tråden. Men vad kostade kläderna?

Ser att de gula fanns. Vill också ha

• SmillaMilla
    Angelinah skrev 2008-05-31 18:04:04 följande:
    Hej på er. Sitter på taget med molosar upp till knäna :) haft super roligt och handlat massor.. Lite folk. Härligt väder. Uuunderbara kläder.!! Kikar kanske in i kväll.. Angelinah och majo
    Åh vad härligt! Ser framemot bilder!
  • SmillaMilla
    NORRTÄLJE bo! 

Vem var det som bodde i Norrtälje och hade koll på butikerna där?

Finns det någon mer rolig butik som säljer danskt? Boris bus och tummetott (villervalla). någon som vi inte får missa?
  • SmillaMilla
    jacao skrev 2008-06-01 20:59:06 följande:
    "småglin" finns ju oxå, de säljer name it, exit och kanske något mer....
    Åh vart hittar jag den?
  • SmillaMilla
    jacao skrev 2008-06-01 21:03:19 följande:
    Ja du, gatnamnet vet jag inte men den ligger mittemot leksaksäffärn(Brio-butiken), samma gata som hm, lindex, åhlens osv.
    hittade den på kartan. Men kan verkligen inte hitta tummetott som skall ligga på kyrkogatan. Skall sälja villervalla. vet du vart den ligger?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9