Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Fantastiska Skatt skrev 2008-03-05 17:48:17 följande:
    nämen va d inge kul och prova?Men vi är jättetacksamma iaf Verkligen jättefin i det!!Vilken stl tog du i byxorna?
    74 i byxor
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Jessys skrev 2008-03-05 17:48:49 följande:
    Lina: Vart köpte du dem?
    På freshmilk Knatade ner efter allt vårt hippo-snack innan... kunde inte hålla mig
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-05 17:49:47 följande:
    vill ha shortsen oxå men jisses va skumma stl
    vilka shorts??? *förvirrad*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-05 17:53:15 följande:
    sorry, hippo shortsen men det är stl 80 90 100 110 120 Nån MÅSTE ju ha denna www.freshmilk.se/product_info.php... 
    aha! ja det va ovanligt...

klänningen e ju super!! Buttes tös kanske??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

duntoffla: underbar gul katvig-kombo... jag vill ha vår!!!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Weronica skrev 2008-03-05 18:19:54 följande:
    Lina med liten: kunde inte komma in på din sida,så jag skriver här Vart har du köpt dom underbara idaT kläderna som dottern har i BT?? Måste bara ha dom!!!
    på freshmilk
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-03-05 18:22:16 följande:
    Kan ju svara för henne: det finns på freshmilk.se!
    tack
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-03-05 18:24:01 följande:
    Jag mailade nyss freshmilk och bad att få lägga till ett par strumpor och ett par shorts på min order . Dom borde väl inte ha hunnit skicka det idag när dom höll på att lägga upp nyheter o sånt tycker jag? Hoppas inte det (det var nog första gången jag önskade det!). Mååste ju ha hipposhorts och matchande strumps!
    hon stod o packade upp dem ur en kartong när jag va där... så om hon inte var jättesnabb så har hon nog inte fått iväg paketet än.
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    SmillaMilla skrev 2008-03-05 18:24:57 följande:
    Lina med Liten: Nu belv det mycket ståhej kring flodisarna Jag har ju regnbyxorna och de är ju verkligen underbara. Nu bara måste ju svea också ha de där flodhästarna. Vilken storlek har Thea? Och hur lång är hon? Det är ju så svårt att veta för i höstas var ju idat supersmå. Är de lika små i vår?
    74 i byxor o 80 i body. Byxorna e rätt långa tycker jag... Thea är 72 cm enligt sista mätningen
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-03-05 18:29:47 följande:
    Hoppas inte! Men det är nog ingen risk... Dom lär ju haft fullt upp! Guuud vad fin Thea är i BT! Den gröna färgen ser underbar ut!
    Den är underbar!! Min första reaktion va WOW!!!
    Jessys skrev 2008-03-05 18:34:55 följande:
    o ska jag köpa måste ja nästans ta 80 eller 86 på bralls. sonen är 75 cm lång o verkar bara växa på längden typ man kan väl vika upp ifall dem är för långa. Hur är bodyn? ha upplevt att IdaTs bodysar är rätt breda? elr är det bara för att jag har en smalis.
    Jag undrar om inte denna e ngt större än höstens på längden... men låter det va osagt tills jag tvättat...
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9