Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

maugu skrev 2008-03-12 08:30:10 följande:
    God morgon Butte och Jojoa!
    Buttelina skrev 2008-03-12 08:30:23 följande:
    isabel har 98/104 i sin småfolk! funkar hur bra som helst
    Gomorron!

Behöver du vika upp ärmarna då? Emma fyller ju 2 år i maj, 98/104? Njae... Då är hon ju inte min bebis längre
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-03-12 08:40:00 följande:
    nä, inte vika upp alls det gör jag inte för det är så fult ... de är så smala i ärmslutet att det funkar super.

Tack!

Håller med om Katvig, ofta blir bomullsplaggen ganska noppiga tyvärr...Höstplaggen dock något bättre än tidigare säsonger tycker jag.
    Lucas MOLO stjärntröja har oxå blivit ganska noppig tycker jag.. Men han älskar den så han får ha den ändå!

NOVA STAR jeans o MOLO tröja

• jojoa75
    NovJenny skrev 2008-03-12 08:53:52 följande:
    Jag ville reklamera byxorna förut.Men jag tyckte de krånglade till allt, de är inte så snabba om man säger så.Så jag struntade i det för jag kände att jag aldrig skulle få några nya byxor eller kompensation.Jag tycker de är så yra, glömmer betalningar och ber en göra om en beställning om man vill ha sina grejer, även fast man redan betalat o.s.v. Otrevliga mail har jag fått. Aja, andra har kanske trevligare erfarenheter.
    Fy vilken tråkig attityd!
  • jojoa75

OT...

Keps, vart tusan lägger man det på Tradera?? I vilken kategori? Inte under mössor väl? Eller?

• jojoa75
    Triss i Damer skrev 2008-03-12 10:51:43 följande:
    Måste bara fråga vilken sida ni beställer dom super fina kik kid dressarna och tröjorna från?
    Finns på flera olika sidor: minpluddevutt, ajabaja, freshmilk, spojl, hippokids mfl.
    Kolla adresserna i Trådstarten
  • jojoa75
    Angelinah skrev 2008-03-12 16:00:34 följande:
    Vi brukar äta kl 18 vi i vanliga fall, men idag kommer ju "petköpare" hit exakt mitt i middan, så idag blir de seeeen mat *hungrig redan*
    Petköpare ?

Hallåsan i tråden förresten!
  • jojoa75
    Angelinah skrev 2008-03-12 16:00:34 följande:
    Vi brukar äta kl 18 vi i vanliga fall, men idag kommer ju "petköpare" hit exakt mitt i middan, så idag blir de seeeen mat *hungrig redan*
    Petköpare?

Hallåsan i tråden förresten!
  • jojoa75
    Angelinah skrev 2008-03-12 16:06:19 följande:
    En som ska kolla på vagnen å hade enmiljonfemhundrafemtifem frågor
    AHA, en sån köpare!
  • jojoa75
    Lina med Liten skrev 2008-03-12 21:46:07 följande:
    Herregud sitter alla o fluktar vid TVn Jag spelar ju in i vanlig ordning så jag ska njuta sen...
    Spelar oxå in.. Slipper man reklamen ju!
    Dessutom kom jag nyss hem från träff.
    Väntade mig minst 30 sidor att läsa, men här har varit ganska lugnt ikväll
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9