Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Maia har haft en envis hosta de senaste veckorna också...sen operationen då de sög slem ur halsen på henne. Det kan ju vara den som gör att hon har så svårt att sova o vaknar så ofta...o sen somnar helt slutkörd på morgonen...
    fast ja...hon sov ju inte särskilt duktigt innan operationen heller förstås men det kan ju vara en anledning till förvärringen.

• Zvartaliljan

men hon sover nu förresten La henne precis i sängen o hon sa inte ett knyst utan bara slöt ögonen direkt!

Sorry för allt OT

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-03-06 21:53:32 följande:
    hoppas att hon sover gott ända tills kl 7 imorgon

Ni får en fullständig rapport imorgon

Då pojkvännen förresten kommer hit *längtar*. När han är här är hon allt mycket piggare Då ska hon bara busa hela tiden med honom Min lilla flörtis

• Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-03-06 21:56:07 följande:
    Åh vad skönt! Äh, det gör väl inget att vi blir OT ibland, er kan man ju fråga om allt! Ni är allvetande Gudar som man bollar alla frågor med Bara bra att alla sura fl tanter som läser denna tråden och suckar över hur ytliga vi är och hur mkt kläder vi handlar (avundsjuka javisst!) får veta att vi bryr oss om liiite annat med Och ja, jag är övertygad om att många läser här och retar sig på oss
    Jo det finns många som smygläser denna tråden hela dagarna och tror att vi aldrig har något annat för oss än att shoppa o sitta här o skriva! För ja, det blir ju en hel del inlägg på en dag  men det de inte tänker på är att kolla tiderna vi skriver...flest ilägg är det ju mellan 12-15 då många små sover middag och sen efter 19 när de flesta somnat för kvällen!
    Jag har nog skrivit säkert 30 inlägg idag och lagt in en massa fina bilder och det kan ju verka som om jag sitter här hela tiden o bara byter kläder på min unge hela tiden för o ta kort.

Men sanningen är att idag har jag storstädat (måste ju vara fint tills imorgon ), tvättat o strykt 2 maskiner. Varit ute med Maia i över en timma o lekt. Åkt o handlat mat med Maia. Vi har läst säkert 4-5böcker och hunnit med en hel del gos också. Och alla dessa klädbyten, ja det beror på att hennes favoritmat just nu är yoghurt i en tetrapak med ett sugrör i och alla vet ju hur det kan bli om man trycker lite för hårt
  • Zvartaliljan
    Angelinah skrev 2008-03-06 22:07:42 följande:
    30 minuter mellan 17.30 och 18.00 blev väckt och på ett hiskeligt humör som nu turligt nog vänt till partymood   
    Min verkar i alla fall sova som en stock nu...har inte hört en enda hostning heller! Det bådar väldigt gott för natten...men man ska väl inte ropa hej än....
  • Zvartaliljan

Det är roligt hur det inte finns en enda som går in i scrapbookingtrådarna och frågar dom hur dom har råd och har tid att sitta så mycket här på FL?? Scrapbooking kan ju vara hiskligt dyrt...o är ju mycket mer tidskrävande än vår shopping men där är det då ingen som kommenterar!
    Kläder är ju liksom vår hobby här i tråden...precis som scrapbooking är för dom och kanske filmer/böcker för några andra. De flesta hobbys kostar pengar.
    Men här i tråden är vi ju duktiga på att finansiera vår hobby med tradera, och på det sättet är ju vår hobby även miljövänlig för här hamnar det då inte några gigantiska lådor fulla med urvuxna kläder på någon vind!

• Zvartaliljan
    isold2003 skrev 2008-03-06 22:24:05 följande:
    God kväll tjejer! Har inte hunnit kika igenom tråden, kikar in från jobbet. Tittade i bildtråden iaf och oj så mkt fint! Såna söta barn  Har det varit påhopp idag igen? Då ska jag nog itne läsa bakåt, blir så irriterad bara på sånt..
    Nej vi bara diskutterade rent allmänt om att vi vet ju att det finns en massa som smygläser denna tråden o stör sig på oss
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-03-06 22:25:17 följande:
    Ja eller hur! jag har velat börja scrappa men tycker det är såå dyrt, det lägger jag hellre på kläder . Visst är det en hobby, det är ju inte så att våra knattar behöver alla kläder vi köper Jag älskar att sitta och kika bland nätshopparna, kolla ut vad man vill ha och tillsist klicka på KÖÖÖP. Sen går man och väntar några dagar och jag undrar ibland om inte väntan är det bästa! När man kommer hem och brevlådan är fullproppad, hujedamig så kul det är! *SKADAD*
    Låter som mig i ett nötskal Garderoben är alldeles smockfull men man kan ju inte hejda sig för det! Särskilt inte när man vet så väl att man får tillbaka pengarna till 70-150% sen när kläderna använts ett par gånger (fler brukar inte hinnas med )
    Det var läääängesen jag behövde legitimera mig på posten varenda kotte som jobbar där vet vem jag är
    Nu när jag ska posta mina traderapaket så köper jag frimärkena av dom o så använder jag deras våg och skymmandemått men sätter på frimärkena själv för att spara deras tid annars brukar det bli sån kö Men de andra kunderna brukar titta lite lustigt o undra vad fasen jag håller på med där jag står med kanske 15-20 paket
  • Zvartaliljan
    isold2003 skrev 2008-03-06 22:34:51 följande:
    Ja men då så, vad bra! Undrar varför man läser en tråd om man inte är intresserad? Jag kanske är udda osm bara hänger i två trådar och i stort sett aldrig läser någon anna tråd heller?
    Jag har 5 trådar på min favoritlista varav denna är den enda som jag skriver i så fort jag loggar in typ. De andra skriver jag bara i någon gång ibland när det dyker upp något intressant eller om jag ska svara på någon fråga.
    Bildtrådar däremot har jag ju några på favoritlistan som är välbesökta och många inlägg från mig
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-03-06 22:41:52 följande:
    Tråden har varit igång i 2½ DAG, det är 185 sidor och 1853 inlägg. Herreguud! Vi borde faktiskt få ngt pris för detta snart
    Det absolut värsta är att jag har läst vartenda ett
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9