Tjollabolla skrev 2008-03-06 21:56:07 följande:
Åh vad skönt! Äh, det gör väl inget att vi blir OT ibland, er kan man ju fråga om allt! Ni är allvetande Gudar som man bollar alla frågor med Bara bra att alla sura fl tanter som läser denna tråden och suckar över hur ytliga vi är och hur mkt kläder vi handlar (avundsjuka javisst!) får veta att vi bryr oss om liiite annat med Och ja, jag är övertygad om att många läser här och retar sig på oss
Jo det finns många som smygläser denna tråden hela dagarna och tror att vi aldrig har något annat för oss än att shoppa o sitta här o skriva! För ja, det blir ju en hel del inlägg på en dag

men det de inte tänker på är att kolla tiderna vi skriver...flest ilägg är det ju mellan 12-15 då många små sover middag och sen efter 19 när de flesta somnat för kvällen!
Jag har nog skrivit säkert 30 inlägg idag och lagt in en massa fina bilder och det kan ju verka som om jag sitter här hela tiden o bara byter kläder på min unge hela tiden för o ta kort.
Men sanningen är att idag har jag storstädat (måste ju vara fint tills imorgon

), tvättat o strykt 2 maskiner. Varit ute med Maia i över en timma o lekt. Åkt o handlat mat med Maia. Vi har läst säkert 4-5böcker och hunnit med en hel del gos också. Och alla dessa klädbyten, ja det beror på att hennes favoritmat just nu är yoghurt i en tetrapak med ett sugrör i och alla vet ju hur det kan bli om man trycker lite för hårt