Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-03-07 10:09:38 följande:
    Tack tjejer... Kan inte fatta att de e 6 månader sen bilden togs... Vart tog tiden vägen? Å hur många tusenlappar har jag bränt sen dess på dessa danska kläder  det va runt den tiden jag upptäckte bla Molo..
    VAAAAA! var det bara 6mån sen du upptäckte molo Förvånad? Du har ju typ allt nästan, jag trodde att du varit molofantast i minst 1-2 år?
  • gosmamman
    Zvartaliljan skrev 2008-03-07 10:14:38 följande:
    fortfarande vaken...därför jag inte sitter här Måste koncentrera mig på henne hela tiden för hon är supergrinig nu och alldeles rödögd! Det får nog bli en liten lur innan lunch i alla fall för annars kommer hon väl inte äta något. Hon har ju varit vaken i över 5 timmar nu o busat så hon är ju helt slut!
    Kan hon inte få lägga sig vid 11 då och sova frammåt kl 14, då borde hon ju klara sig tills kvällen.
    Om bebben vaknat tidigt på morgonen (runt 05) så brukar hon sova 11-14.

När hon vaknar vid 07 så sover hon från 12 el 13 till 14.

Lägger sig för natten kl 18:30
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-03-07 10:21:40 följande:
    Oj 18.30 Då har Thea sin bästa tid på kvällen... Skulle aldrig gå att lägga henne vid den tiden Tänk så olika de är...
    Oftast lägger hon sig då, men det händer att hon är vaken frammåt 19 också. Om vi ska bort på middag el dyl nån kväll får hon medvetet sova middag lääänge och dåkan hon vara uppe till 20-21.
    Men vardagar är det generell halv sju som gäller.
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2008-03-07 10:24:44 följande:
    Japp! Tror jag köpte mitt första Molo plagg i september 2007, sen va jag fast
    Fast??? du är nog lite lätt besatt Flört
  • gosmamman

Nä nu är bebben jättesur på mig som sitter här, nu måste jag ägna mig lite åt kidsen

• gosmamman
    Zvartaliljan skrev 2008-03-07 11:01:45 följande:
    Jo precis, för nu gick det inte längre, hon satt o somnade till och med på trehjulingen ute!Så nu ligger hon i vagnen och lär nog sova 2-3 timmar. Fast hon har ju bara ätit en flaska välling och en yoghurt sen hon vaknade så hon borde ju vakna tidigare o vara hungrig...men det vet man aldrig med henne. Hon skulle nog kunna klara sig en hel dag utan mat
    Min stortös var en myra i maten och ett ständigt orosmoment men hon sov alltid middag först och åt lunch sen för hon åt ingenting före. Hon åt oftast bra med frukost och sen stod hon sig på det tills hon vaknade och fick lunch, de var lönlöst att försöka innan.
  • gosmamman
    saturnina skrev 2008-03-07 11:05:56 följande:
    Dum fråga... hur lägger man in ett foto i bildtråden... *skäms*
    du måste ha bilden i ditt BG. Klicka upp bilden så den blir stor, högerklicka i mitten på bilden tills det stor kopiera nån stans i "raddan".
    Gå till BT och högerklicka igen och välj "klistra in" och "posta" så ska bilden hamna där
  • gosmamman
    Zvartaliljan skrev 2008-03-07 11:22:18 följande:
    fast Maia har ju en sköldkörtelrubbning som gör att hennes ämnesomsättning går på högvarv så hon MÅSTE äta mycket! Egentligen borde hon ju äta mer än andra barn i samma ålder! Hon har ju nu gått ner i vikt igen efter allt kämpande under hösten för o nå 10kg-gränsen. Nu är hon nere på 9.5 igen. Hon vägde 9kg i Januari förra året....
    Förstår att det känns tufft för dig, tänker på er som kämpar. Vet hur jobbigt det är med barn som inte äter och ännu värre då maia har sköldkörtelrubbning. Tänker på er.
  • gosmamman

Kikar in en lite stund innan lets dance .

Tjolla har blitt helt hippo crazy Flört sommar suiten sitter nästan som en vanlig suit, så nu får han växa på lite.

zvartaliljan- vad torrt och vårhärligt det ser ut att vara hos er

MiAmor- guuud vad söt tösen är i sin småfolk omlott klänning *avis*

Weronica- Vilken storlek är det på dit set med plastisock rosa/gul faries ?? Måste får se bild med både klänning och leggins på (om du har tid o lust)Skrattande

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9