Inlägg från: cammily |Visa alla inlägg
  • cammily

GeKås/Ullaredtråden volym 6

någon som vet om dom har bilbarnstolar. den som man har efter babyskyddet.??

• cammily

men en fråga?? folk säger här att a tog den sista eller de fanns 1kvar, men de kommer väll varor varje halv timme väll då kan de väll nästan va på fyllt dan efter eller??

• cammily

har dom fått in de??? är de för storlek?? asså 0-13kg eller mer??

numberone skrev 2008-04-27 17:06:05 följande:
    Hej!Är det någon som köpt babyskyddet (bilstolen) till sin bebis? Vad är det för märke, är den kotrollerad osv?
  • cammily

men ullared säljer väll märkes kläder me, har flera gånger hittat samma saker på vero moda å gina tricot. de tar väll bara bort märkes lappen om jag inte fattat fel. jag å gubben köpte vinter jackor där för 3år sedan å de ser fortfarande nya ut

• cammily

åker i morgon. blev en inpuls resa då vi bestämde oss i dag å ändå har vi ´nästan 30 mil dit :P

gubben är lika förtjust i ullared som jag :)

några tips nu. å så tänkte jag dottern börjar dagis till hösten vad brukar de ha för storlek när de e 1år i regn kläder, tänkte köpa så man ha dubbletter ett på dagis å ett hemma i fall om att.

några andra köp eller inte köp man ska göra??

• cammily

måste bara berätta vad som hände idag när vi va där nere.
    Plötsligt ropar de i högtalarna att någon tagit en vagn med ett spädbarn i, blev panik där inne efter som ett jätte litet barn var borta. tillslut kom den lille till rätta å såg hur mamman bara bröt ihop och den lille såg ut att vara ca 2-3veckor gammal.

TA INTE MED SÅ SMÅ BARN!!!!

• cammily

ne har man nu mot all förmodan med sig så små barn så är de uppsikt hela tiden å hellst bärsele/sjal tycker jag.

• cammily

mellan 699-799 tror jag de va vi såg. finns på nerer våningen

keno skrev 2008-05-13 09:40:06 följande:
    Hej!Finns det någon som vet vad en Soda Streamer kostar?Helst den svart/rostfria.
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6