GeKås/Ullaredtråden volym 6
någon som vet om dom har bilbarnstolar. den som man har efter babyskyddet.??
någon som vet om dom har bilbarnstolar. den som man har efter babyskyddet.??
har ni kvar någon bild tråd??
men en fråga?? folk säger här att a tog den sista eller de fanns 1kvar, men de kommer väll varor varje halv timme väll då kan de väll nästan va på fyllt dan efter eller??
runt 200-300kr max köpte en sån fast tunnare för 99kr
har dom fått in de??? är de för storlek?? asså 0-13kg eller mer??
men ullared säljer väll märkes kläder me, har flera gånger hittat samma saker på vero moda å gina tricot. de tar väll bara bort märkes lappen om jag inte fattat fel. jag å gubben köpte vinter jackor där för 3år sedan å de ser fortfarande nya ut
åker i morgon. blev en inpuls resa då vi bestämde oss i dag å ändå har vi ´nästan 30 mil dit :P
gubben är lika förtjust i ullared som jag :)
några tips nu. å så tänkte jag dottern börjar dagis till hösten vad brukar de ha för storlek när de e 1år i regn kläder, tänkte köpa så man ha dubbletter ett på dagis å ett hemma i fall om att.
några andra köp eller inte köp man ska göra??
måste bara berätta vad som hände idag när vi va där nere.
Plötsligt ropar de i högtalarna att någon tagit en vagn med ett spädbarn i, blev panik där inne efter som ett jätte litet barn var borta. tillslut kom den lille till rätta å såg hur mamman bara bröt ihop och den lille såg ut att vara ca 2-3veckor gammal.
TA INTE MED SÅ SMÅ BARN!!!!
ne har man nu mot all förmodan med sig så små barn så är de uppsikt hela tiden å hellst bärsele/sjal tycker jag.
mellan 699-799 tror jag de va vi såg. finns på nerer våningen