• miagab

GeKås/Ullaredtråden volym 6

någon som vet något bra ställe att bo på, vi ska dit 11 april över en natt, jag syrran och mamma och campingen var fullbokat . behöver inget lyx men det r ju skönt om det är i ullared i allafall.

• miagab
    CherryGirl skrev 2008-03-04 18:53:38 följande:
    var alla stugor, hotellet och allt uppbokat?Jösses, har de sådan fart på omsättningen med övernattningen!Borde ju finnas något vandrarhem eller hotell där i byn också..
    ja allt var upbokat, bara hoppas några bokar av..... vi åker väl annars över dagen men det skulle ju vara lite mysigt också.
  • miagab
    CherryGirl skrev 2008-03-04 19:57:07 följande:
    ja vi funderade också på att ta en stuga när vi ska åka dit, men så tänkte jag det att vad ska jag, sambon och vovvarna göra där egentligen.. bara sitta och glo antagligen, för det finns ju inte så mycket att göra i själva ullared.. heheså vi bestämde oss för att bara ta en dagstripp.. hihi
    ja det är klart men vi är ju två döttrar och mamma, hur ofta sitter man och pratar egentligen utan alla barn
    men vi ska åka på spa i maj tror jag, det ska bli trevligt
  • miagab
    Fyrklovern skrev 2008-03-05 07:28:54 följande:
    Dessa länkar är till ställen som har övernattning och det ligger inte så långt från Ullared, max en mil tror jag det ligger som ligger längst bort. Jag bor själv 3 mil från Ullared så lite koll har man ju och dessa 4 ställen har jag varit på allihopa.
    vilken skulle du rekommendera? svårt att välja. vi vill ha toalett nära sovrummet. helst innan ullared kartmässigt kommer från väg 153 smålandsstenar, men vi åker från norrköping.
  • miagab
    kattengustav skrev 2008-03-17 22:33:36 följande:
    HejNågon som vet vad en lära gå stol kostar? Har dom fodrade regnställ i strl. 122 nu? Ska ner i mitten av april nämligen.
    har en som jag köpt där och ca 250 kr helt suveränn behöver inte köpa dyrare, räcker alldeles utmärkt.....
  • miagab
    smulan 75 skrev 2008-03-18 22:25:31 följande:
    Vill bara påpeka att jag tyckte det var kass kvalité på gåstolen min son har knäckt 2 st. men fick ksk 2 måndagsexemplar?
    våran gåstol är helt kanon, men det finns ju alltid måndagsexemplar hur billigt eller dyrt priset är.
  • miagab

ska åka dit 11 april längtar så.........att tiden kan gå så sakta när man längtar....

• miagab

gick in på länken ovan om kidnappningen, läste lite och hittade en annan länk se inlägg 102. som ovan talare sagt DET ÄR INTE SANT. det skulle kunna hända ja...men det har inte hänt.

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6