• zetika

GeKås/Ullaredtråden volym 6

någon som har köpt deras ståbräda? passar den till alla vagnar? vi har en emmaljunga.

någon som har deras aktivitets täcke (lektäcke) och har bild på det? funderar på ifall det är liknande som finns på coop nu på extrapris.

• zetika

tweedy: tack för ditt svar.
    någon annan som oxå har ståbrädan som har några synpunkter?

• zetika

ja gardinstänger finns det. vad är det för tillbehör du vill ha?

• zetika

har kommit hem från gekås nu.
    inte så där jätte mycket folk. lite svårt att köra med vagnen med gick endå att komma fram

• zetika

någon som skrev här att dom har amningslinnen. vart finns dom? hittade inte dom när vi var där sist.

• zetika

h81: ja det har funnits paul frank både till vuxna och barn även väskor. men såg inget av det nu när jag var där förra veckan.

Anna i Skåne: bor 3 mil från ullared (30 min) och här har det snöat och blåst hela dagen. vissligen har inte snön lagt sig.

• zetika

tjej 83: dom brukar få in täckvästar till barn. men dom går åt lika fort som dom kommer in.
    så var det iallefall när jag jobbade på barnavdelningen.

• zetika

hursomhelst:
    jag såg cykelsitsar på gekås när jag var där i måndags. men vet tyvärr inget pris.

• zetika

kajsavarg82: tittade inte så noga på dom. gick bara förbi dom eftersom vi redan har en

• zetika

tack för svaret om wii fit och ja det släpptes i fredags.
    så jag tror juh inte att dom har det.
    men tänkte det är endå bäst att fråga eftersom jag bara har 3 mil till gekås.
    så om någon annan vet så får ni gärna säga till

• zetika

skruttilutt: ja det finns såna bilskydd. dom finns på två olika ställen. ett med spindelmannen nere vid bilsakerna och sen finns det även med nalle puh där uppe i rummet med vagnar mm

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6