Inlägg från: Canon81 |Visa alla inlägg
  • Canon81

GeKås/Ullaredtråden volym 6

snart fredag. jag längtar. he he he

• Canon81

e färgpatroner till datan billigt eller??? imorrn bitti åker vi.... JIPPI

• Canon81
    0407 skrev 2008-03-06 17:06:47 följande:
    Ja det är det. Skriv bara upp vad skriver heter så ordnar allt sig Shoppa lugnt!
    ok... bra o veta.. sen undrar sambon om det finns blu-ray filmer?? nån som vet???
  • Canon81

vad finns det för döskallekläder till vuxna?? om det finns???

• Canon81
    Lindizz skrev 2008-03-06 20:41:58 följande:
    canon81Var där igår och de fanns iallfall med döskallar på Munkjackor..men ja kollade inte så himla nogrannt..vi köpte en munkjacka jätte skön va den och de va med lite text och döskallar på...antar att de fanns mer...
    ok... vad kostade den?
  • Canon81

Ja då har man kommit hem från ullared... blev en heldag.. det blev en del saker men inte allt som jag ville ha. men men

• Canon81
    TheLove skrev 2008-03-07 18:23:30 följande:
    Vad har du köpt för skoj då? Har du bilder? Hur mycket gick det på ungefär?
    hmm det blev ugnsformar. kastrull. stekpanna. strumpor. 1 par mjukisbyxor. en playboy klocka. godis. handkräm. tvål. duschcreme. patroner till datan. 1 film. microdukar. underkläder. tröja. byxor. o en massa annat. notan landade på 2467 kr..
  • Canon81

inga bilder än så länge. kanske kommer senare.

• Canon81
    TheLove skrev 2008-03-07 22:29:44 följande:
    massa nödvändigheter helt enkelt då! Var ni förbi babyavdelningen nått? Vi ska nämligen dit nästa vecka och undrar om ni sett grejer från rock star baby?
    ja jag va där... där va nappflaskor o napphållare o nappar
  • Canon81
    h81 skrev 2008-03-18 22:01:29 följande:
    visst finns det mkt pysselsaker där?? typ pärlor osv...? är det snorbilligt eller bara billigt?..hur är scrapbooking utbudet?? *nybörjare på det*
    utbudet på scrapbooking e inte bra.. jag blev väldigt besviken.. var där för 2 veckor sen
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6