GeKås/Ullaredtråden volym 6
men om ingen annan vet så kan jag kolla när jag ska dit.. den 25..
Men tror säkert här är ngn som svarar innan dess
En fråga ang den här BMX vagnen.
Hur lång är liggdelen/sitdelen.. jag menar hur lång kan barnet vara utan att sticka ut för långt med fötterna??
Tack på förhand!!
Vi behöver nämligen en bra vagn för sonen att somna i nu när vi ska på semester.. men har märkt att alla vagnar av resemodell är lika korta.. just som du beskriver att benen sticker ut..
Tack för tipse/råden iaf!!
Maria
Ska dit om precis en vecka.. ska bli så roligt!! bara jag o min mamma en hel dag...
3 tim enkel resa.. men sååå roligt!!
Kör vid 6 på morgonen och är hemma vid 19 på kvällen.. är där minst 2 ggr/år.
Lovar att lägga ut bilder.
Blir lite kläder till killen på 20 månader.. och lite till mig mamma och till pappa... annars mest hygienartiklar och lite till hemmet så klart.
Ja och en del presenter.. många födelsedagar på g.
Ha det bäst där ute!!
Jag håller med dig smultronhjärta.. mykcet på gekas är fint, men av dålig kvalitet.
Om man ska handla ok barnkläder till de små dagisbarnen kan jag rekomendera märket Alfons Åberg.. billigt och helt klart prisvärt. Utmärkta dagiskläder som ändå är snygga. Och billiga tycker jag iaf.. en dress för ca 80 kr.. kort tröja för 30kr det tycker jag är prisvärt.
On the peak kläderna håller HÖG kvalitet både för stora och små,, har jag själv och till min kille... ska köpa ny nu på tisdag.
De fodrade regnställen är oxå helt kanon!!! Men kolla igenom sortimentet.. finns olik varianter och prisklasser..
Blöjor har jag aldrig sett tror jag..
Tvättlappar köper jag på Willis.. 12 kr paketen, fick bäst i test av viföräldrar.. minst kemikaler i dem.. bra ju!!!
h81.. lovar uppdatera dig om sortimentet i nästa vecka.. blir nog på ons kväll först.