Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

GeKås/Ullaredtråden volym 6

Canon81 skrev 2008-03-07 18:16:55 följande:
    Ja då har man kommit hem från ullared... blev en heldag.. det blev en del saker men inte allt som jag ville ha. men men
    Vad har du köpt för skoj då? Har du bilder? Hur mycket gick det på ungefär?
  • TheLove
    Canon81 skrev 2008-03-07 18:41:56 följande:
    hmm det blev ugnsformar. kastrull. stekpanna. strumpor. 1 par mjukisbyxor. en playboy klocka. godis. handkräm. tvål. duschcreme. patroner till datan. 1 film. microdukar. underkläder. tröja. byxor. o en massa annat. notan landade på 2467 kr..
    massa nödvändigheter helt enkelt då!

Var ni förbi babyavdelningen nått? Vi ska nämligen dit nästa vecka och undrar om ni sett grejer från rock star baby?
  • TheLove
    CherryGirl skrev 2008-03-08 21:58:51 följande:
    Nu så finns det 25 färska bilder och priser på lite av sakerna som shoppades i ullared igår! De ligger under mapparna Diverse ullared och Till bebis!
    Amningsinläggen du köpte, är de i tyg?
  • TheLove
    CherryGirl skrev 2008-03-10 11:40:37 följande:
    De är i ull.. jätte varma och sköna! Ångrar att jag inte köpt sånna tidigare!
    okej. Jag skulle köpa det på apoteket härom dagen men de hade slutat sälja det... Då blev jag sur och vägrade köpa nått... Några dagar senare åkte vi till Sthlm (för att gå på musikalen footloose) och så köpte jag grejer på det apoteket istället haha... Och ändå har vi tre apotek med typ 200m avstånd där jag bor... ;)

Vi åker till ullared på lördag! Ska bli så skoj att komma iväg
  • TheLove
    CherryGirl skrev 2008-03-10 12:03:18 följande:
    vad konstigt, det är något apoteket annars bör sälja tycker jag!Ifs de kanske måste dra in lite så olika saker i hyllorna nu när de ska utöka sitt sortiment med sexleksaker! hahaSkönt att du fick tag i dem iaf!
    Va ska de sälja sexleksaker på apoteket? Det finns speciella butiker för sådanna saker! Vad töntigt!
  • TheLove
    CherryGirl skrev 2008-03-10 12:22:10 följande:
    Ja de skulle börja med det! För det var för folks välbefinnande och njutning sa de.. hahakan bara se det framför mig en massa tråkiga naturfärgade vibratorer coh dildosar.. hahaOch alla tanter som jobbar på apoteket som måste lära sig om dessa "apparater" haha
    haha precis och så kommer det in gamla tanter som ska få förklarat för sig hur de ska användas :P Nej men, man köper ju inte sånt där. Skulle ju kännas jätte lustigt...Jag ser inga roliga leksaker framför mig på hyllorna i alla fall...

Ursäkta OT! 

Men cherry, hur mycket gick allt du köpte på allt som allt? 
  • TheLove
    CherryGirl skrev 2008-03-10 12:39:29 följande:
    Allt vi shoppade nu kostade 5888kr... heheMen då handlade vi massa deo, shampo, tandborstar, tandkräm, tvättservetter sminkservetter, tv-spel och sådant också..Så hygienartiklar har vi nog nästan för ett år framöver nu.. haha
    Oj, det blev inte billigt. (men å andra sidan skulle det ju gå på beydligt mer om du köpte det någon annanstans...

Hur tror du det är att åka dit på lördag? Jag vet att helger har väl mer folk men lönen har ju inte kommit än så det borde vara en ganska lugn helg eller?
  • TheLove

Det ska nog gå bra! Vi ska åka mamma pappa jag och sambon! Kommer nog bli en jätte mysig dag :)

• TheLove
    anette 81 skrev 2008-03-10 18:26:58 följande:
    Är i vecka 16 nu o tänkte åka i april eller maj men det kanske är lite sent
    Jag är i V.31 och vi planerar att åka på fredag. Jag kommer nog vara tvungen att ta många vilopauser och gå på toan mycket men det ska jag allt klara!

På tal om det! Finns det mycket toaletter?
  • TheLove

haha jag har extrem foglossning så jag knappt kan gå men jag har gett mig fan på att jag ska dit! Jag går med myrsteg och det är jätte synd om mig skratt... snarare alla runt omkring, för tar jag ett steg som är för långt eller så får någon gå med hela min kroppsvikt över sig resten av dagen...

• TheLove

Tror jag skippar rullstolen, i värsta fall får väl sambon traska ut och hämta en till mig.

• TheLove

Nu är vi hemkomna från Gekås! Har fyndat ganska så mycket faktiskt :)

• TheLove
    Tussans skrev 2008-03-15 19:24:57 följande:
    ååh va kul, kan du inte lägga upp lite bilder? jag är så nyfiken på allt skoj som finns att köpa! ska dit den 4/4 för första gången =)
    Jag har inte tagit några bilder, men har köpt nappar, nappflaskor, skötbädd, sängkläder till bebisen, snuttefilt, amnings bh, schampoo och annat nödvändigt, lite inredningsgrejer och lite kläder. Så det blev inte jätte mycket grejer som blir fotograferade.

Dessutom håller vi på packa lite inför flytten som sker 1 maj så saker som inte används just nu har jag redan hunnit packa ner i flyttkartonger.

Köpte dock 6 vanliga handdukar, 4 duschhanddukar och två gästhanddukar för 150:- sammanlagt. Det är inte fy skam! Ångrar nästan att vi inte köpte lampor för det hade de jätte snygga!

Ska se om jag kan få upp några bilder så småningom men nu har jag inte tid... Håller på fixa och städa på allt vi köpt!
  • TheLove
    CherryGirl skrev 2008-03-15 19:35:25 följande:
    Visst är det härligt! *fniss*
    Jo absolut, men måste säga att jag är lite besviken på babyavdelningen.Trodde det skulle finnas mycket mer! Dessutom var det ganska så rörigt och man missade säkert halva butiken av bara ren lathet. Orkade ju inte med allt...
  • TheLove
    CherryGirl skrev 2008-03-15 19:41:43 följande:
    Ja den kändes inte större på något sätt, utan bara mera på ett ställe...Jasså var det rörigt, vad var det som var rörigt då?Det var rätt så bra ordning när vi var nere förra fredagen..
    Nej jag tyckte det var svårt att hitta grejerna man letade efter och sådär... Men det var ju å andra sidan första gången jag var där.
  • TheLove

Vi handlade för 3200 och då var det saker till bara sambon för över 1000:- till mig var det för ungefär 500:- och resten var typ till bebisen (1200:- ) eller nödvändigheter som schampo, inredning och annat nödvändigt. Men oj vad roligt det är att spendera pengar!

TIPS!!!

Det kom fram en tjej till mig och rekomenderade oss att köpa Lillgårdens tvättlappar. Hon sa att de är jätte bra och jag såg senare hur folk gick omkring med ett tiotal (minst) sådanna förpackningar i sina vagnar. Så jag räknar med att de kommer vara nått att ha. Hon sa att de känns ungefär som tyg och är även bra för mamman efter förlossningen.

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6