Inlägg från: Songs from the wood |Visa alla inlägg
  • Songs from the wood

GeKås/Ullaredtråden volym 6

LeeLoo82 skrev 2008-03-04 16:09:23 följande:
    jag ska iväg till gks om en vecka. e gravid så jag kommer nog att handla mkt. e det ngn som några extra bra tips man ska köpa och inte.....
    Har också grejer i galleriet. Svårt att tipsa om nåt särskilt att köpa för det finns ju såååå mycket.
  • Songs from the wood
    TheLove skrev 2008-03-07 22:29:44 följande:
    massa nödvändigheter helt enkelt då! Var ni förbi babyavdelningen nått? Vi ska nämligen dit nästa vecka och undrar om ni sett grejer från rock star baby?
    Vet att de har haft en del grejer från Rockstar Baby i alla fall. Nappar, flaskor, napphållare åtminstone.
  • Songs from the wood
    obelix skrev 2008-03-08 17:12:26 följande:
    Hej är lite nyfiken på vad det finns för skojsigt där nu till vårenFinns det nån bildtråd för ullaredsfynd? skulle kanske vara kul annars med bilder och lite priser? kanske går att ha länk till i ts??
    Det fanns en bildtråd men den är nu avstängd för svar...men nån som är intresserad kan ju starta en ny vet ja =)
  • Songs from the wood

Någon som har en aningen om när de blir färdig med babyavdelningen?

• Songs from the wood
    Secrets skrev 2008-03-11 13:32:22 följande:
    Kikar in, själv åker jag till Ullared på lördag. har varit ölite orolig att jag inte ska orka, e gravid i v26. Men va jag läst här så verkar de ju inte va nå problem, med lite envishet så funkar allt ...o shopping vilja så klartHar en liten fråga: Ni som köpt mammabyxor vad har ni betalat för dom? (helst jeans)
    Jag skulle rekommendera att man köper mammabyxor nån annanstans för mammajeansen på Gekås ser visserligen snygga ut men har vansinnigt dålig passform och är obekväma!
  • Songs from the wood
    zetika skrev 2008-03-13 12:57:01 följande:
    någon som skrev här att dom har amningslinnen. vart finns dom? hittade inte dom när vi var där sist.
    Hänger bland mammakläderna!
  • Songs from the wood
    Fanny87 skrev 2008-03-19 12:47:57 följande:
    Någon som har bra tips att köpa till bäbis, ska nämligen dit nästa vecka...hade tänkt mig att handla ganska mkt dä när man ändå ska dit...
    I princip så finns ALLT till bebis där. Ta god tid på dig och gå igenom hela bebisavdelningen för det finns hur mycket grejer som helst som är väldigt mycket billigare än på andra ställen.
  • Songs from the wood
    MammaSara80 skrev 2008-03-24 21:33:42 följande:
    Vet nån om det finns Hello Kitty saker eller kläder där?
    Kläder tror jag tyvärr inte att de har, men däremot lite saker som filtar.
  • Songs from the wood

1 och 1 är 3 skrev 2008-04-02 08:56:27 följande:

Vi försöker nu planera in vår tripp till Gekås, innan sommarlov och innan bebisen kommer Har fått tips om filtar och neutrala "basplagg"Men visst har dom lakan och sånna saker oxå!?GE MEJ TIPS!! Första barnet å de känns som att jag kommer missa massor...
    [/citat]

Jag tycker det är svårt att ge några tips på något specifikt. Det finns ju huuuur mycket som helst där som är billigt och som man bör köpa. Jag köpte bland annat:

- Kudde & täcke
    - Spjälskydd
    - 3 påslakanset
    - Örngott med text
    - Plastad frotté
    - MASSOR med kläder för de fyra första månaderna
    - Babysitter
    - Babygym
    - Hakklappar
    - Nappar och nappflaskor
    - Badbalja
    - Skötbädd
    - Hygienartiklar såsom babypuder, babyolja, tvättlappar m.m.
    - Skallror och bitringar
    - Filtar i olika storlekar

Ta god tid på dig och gå igenom allt flera gånger så du inte missar något! Lite bilder finns i mitt galleri.

Bebis juli 08 skrev 2008-04-02 08:33:34 följande:
    [citat]
    Ska dit på lördag! Är det något som man INTE ska handla respektive MÅSTE köpa till mig och kommande bebis?
    Samma råd till dig!
    Angående vad man inte ska köpra: Jag har hört att man inte ska köpa de billigare febertermometrarna till barn på Gekås eftersom de ofta visar fel temperatur. En del tycker också att kuddarna blir ojämna efter ett tag medan andra inte har haft problem med dem.... Så det är väldigt individuellt!
  • Songs from the wood

1 och 1 är 3 skrev 2008-04-02 08:56:27 följande:

Vi försöker nu planera in vår tripp till Gekås, innan sommarlov och innan bebisen kommer Har fått tips om filtar och neutrala "basplagg"Men visst har dom lakan och sånna saker oxå!?GE MEJ TIPS!! Första barnet å de känns som att jag kommer missa massor...
    Jag tycker det är svårt att ge några tips på något specifikt. Det finns ju huuuur mycket som helst där som är billigt och som man bör köpa. Jag köpte bland annat:

- Kudde & täcke
    - Spjälskydd
    - 3 påslakanset
    - Örngott med text
    - Plastad frotté
    - MASSOR med kläder för de fyra första månaderna
    - Babysitter
    - Babygym
    - Hakklappar
    - Nappar och nappflaskor
    - Badbalja
    - Skötbädd
    - Hygienartiklar såsom babypuder, babyolja, tvättlappar m.m.
    - Skallror och bitringar
    - Filtar i olika storlekar
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6