Inlägg från: 2007 Mamma |Visa alla inlägg
  • 2007 Mamma

GeKås/Ullaredtråden volym 6

Skogshallon skrev 2008-03-04 16:28:09 följande:
    Köp ingen babykudde där. Köpte en (kanske finns flera modeller, den vi har kostade runt en tia) och kuddens innehåll åkte ut på sidorna och blir helt platt i mitten. Inte så bra. Den plastade frottén är däremot jättebra!!!
    Jag köpte kudde där och den har inte blivit så, använd i typ 6månader nu...
  • 2007 Mamma
    miagab skrev 2008-03-04 18:52:03 följande:
    någon som vet något bra ställe att bo på, vi ska dit 11 april över en natt, jag syrran och mamma och campingen var fullbokat . behöver inget lyx men det r ju skönt om det är i ullared i allafall.
    sök "Ullared" på blocket så får du nog upp lite alternativ.
  • 2007 Mamma
    Fyrklovern skrev 2008-03-05 07:28:54 följande:
    Dessa länkar är till ställen som har övernattning och det ligger inte så långt från Ullared, max en mil tror jag det ligger som ligger längst bort. Jag bor själv 3 mil från Ullared så lite koll har man ju och dessa 4 ställen har jag varit på allihopa.
    3mil!!!!!!!!!! Lyllos! Hur ofta är du där då??
  • 2007 Mamma
    Smultronhjärta skrev 2008-03-05 22:10:15 följande:
    Sådär...Bild på rutschkanan finns nu i mitt galleri Tog lite tid eftersom jag och sk*tdatorn blev osams
    vad kostade den?
  • 2007 Mamma
    Beiban skrev 2008-03-09 20:07:22 följande:
    Är det någon som vet vad fällarna kostar på gekås? Har läst det i nån tråd förut, men orkar inte leta.......
    De verkar variera lite i pris.. köpte min för 229kr men har läst andra som betalat 269kr så de ligger väl där emellan...
  • 2007 Mamma
    Beiban skrev 2008-03-10 10:14:57 följande:
    Är det nån som vet storleken på fällarna också? Har för mig att de fanns i två storlekar??Vi skulle haft en till fäll som vi kan ha i sulkyn...
    Vår är ca. 80x50cm.
  • 2007 Mamma

Är det ngn som vet om de har solskyddskläder i annat än MyLittlePony & Spiderman ??? Hatar såna mönster!
    Finns det badskor för små (1åring)?

• 2007 Mamma
    Smultronhjärta skrev 2008-03-12 12:26:16 följande:
    Nej det stämmer, har inte sett ett tåg under hela lågsäsongen och jag är där titt som tätt när det är just lågsäsong- får ju panik av att svettas och trängas som under regniga sommardagar och i oktober/november - fast i fredags shoppade jag mest på HM i Ullared 90% på allt! Och kommentaren som cirkulerade var " Det är ju billigare än Gekås höhö"
    90% på allt! Det är ju gratis! Hur mkt handlade du inte då??!! Ska de stänga eller??
  • 2007 Mamma
    Smultronhjärta skrev 2008-03-12 15:50:03 följande:
    2007 Mamma skrev 2008-03-12 14:06:33 följande:
    Jo, jag handlade faktiskt för 3500 som maken så snällt poängterade för mig fast betalade då 298kr för en jättekasse-det var roligt att känna sig rik för en gångs skull Fast å andra sidan var jag ju där veckan innan på 50% och köpte "vettiga" saker för desto mer
    Va roligt! Du bor ganska nära låter det som.... *avis* Jag var på Gekås i juni sista gången... Läääääängtar! Det får bli en resa till dagis-starten!
  • 2007 Mamma
    Tussans skrev 2008-03-13 19:05:30 följande:
    Vad får jag INTE missa att köpa till bebis på ullared? Väntar mitt första barn och är inte så haj på allt som ska inhandlas.. har hittils bara köpt kläder och vagn, så det är iaf inget jag behöver köpa där!
    Badhjälp om du har badkar hemma!
  • 2007 Mamma
    mmfl skrev 2008-03-14 09:15:15 följande:
    Jaha då var resan till Ullared gjord.Vi kom iväg strax efter 12 i månadags. Tog det lugnt, handlade lite vi skulle ha med oss och åkte sedan vidare mot Ullared. Efter drygt en timme ringer min mamma och frågar om vi inte saknar resväskan!! Jaha den låg hemma på köksbordet. Men vi kanju alltid köpa nya grejor, hihi.Väl framme så checkar vi in och vi hyr lakan. För nya lakan går ju inte att sova på!Sedan in och shoppa! Vilken upplevelse det var att handla runt 19.00. Kände mig riktigt ut tittad av personalen. ENSAM på damavdelningen!! Har aldrig hänt mig förr!!! Gångarna var tomma, en och annan kund såg man. Dölugnt!!! När vi kom till kassorna 19.45 så såg man lite fler kunder.Kalaset slutatde på 6500:-Hem till stugan med en pizza och så lite gott att dricka och lite tv. Nyladdning inför morgondagen!!!Vaknar ganska tidigt, känner mig konstig. Framåt 7 måste jag upp, 7.30 börjar jag kräkas. Skitkul med maginfluensa när man är i Ullared! Inser snabbt att jag har handlat färdigt! Maken får byta de kläder jag skulle byta och handla resten. Jag satt i bilen och kräktes under tiden. Hemresan var inte kul, 30 mil i bilen med magsjuka. Usch!Känns som om jag blev snuvad på resan, trots att jag fick med mig de kläder jag skulle ha! Bättre lycka nästa gång......
    Stackars dig!! tur att du hann handla en del dagen innan iaf!
  • 2007 Mamma
    Fyrklovern skrev 2008-03-24 11:47:04 följande:
    Albin har detta och det har han använt hela vintern, riktigt superbra är det!!
    Oj va fina kläder och vilken liten sötis!
  • 2007 Mamma
    Smultronhjärta skrev 2008-06-02 17:32:41 följande:
    2007 Mamma skrev 2008-06-02 17:18:34 följande:
    Denna säljaren säljer de UVkläderna som finns på Gekås.. Kostar 119:-www.tradera.com/category/category.aspx...
    Ok ! Tack!
    Funderar vad som är bäst tvådelat eller heldräkt!??
  • 2007 Mamma
    skorpiona skrev 2008-06-02 19:09:34 följande:
    Tror UV-kläderna börjar på storlek 90, det gjorde de när vi köpte iaf... Har en bild på sonen i spindelmannendräkten i mitt galleri, men tror de har en annan modell på spindelmannendräkt nu...
    Tack för titten!
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6