Inlägg från: Tussans |Visa alla inlägg
  • Tussans

GeKås/Ullaredtråden volym 6

Har aldrig varit i ullared, men planerar att åka dit efter lönen nu i mars.. tänkte höra med er som vet, är det kaos där om man åker ner på självaste lönedagen? Ska man kanske vänta och åka en vecka efter det?

• Tussans

Okej, vad bra.. då kan man ju åka så fort som möjligt då =) Tack för svar!

• Tussans
    Pixxi skrev 2008-03-12 09:14:29 följande:
    Men vid löning i mars är det påsklov, det borde ju vara mer folk då
    Ja just, det hade jag inte en tanke på...
  • Tussans

Vad får jag INTE missa att köpa till bebis på ullared? Väntar mitt första barn och är inte så haj på allt som ska inhandlas.. har hittils bara köpt kläder och vagn, så det är iaf inget jag behöver köpa där!

• Tussans

Hur är det med mammakläderna på gekås? Finns det mycket? Är dom snygga? Hur är priserna? =)

• Tussans
    TheLove skrev 2008-03-15 18:54:46 följande:
    Nu är vi hemkomna från Gekås! Har fyndat ganska så mycket faktiskt :)
    ååh va kul, kan du inte lägga upp lite bilder? jag är så nyfiken på allt skoj som finns att köpa! ska dit den 4/4 för första gången =)
  • Tussans
    MsRahkonen skrev 2008-03-26 12:37:34 följande:
    Den pottan som spelar köpte jag november 2006. Kostade kanske 30kr och man hör direkt när dottern är inne på badrummet och kissar, bara springa dit och torka:)
    Vad fiffigt Skrattande
  • Tussans

Heej! Jag ska till Ullared på fredag.. tänkte höra med er som vet, brukar det vara lång kö in precis när det öppnar? Funderar på om man ska vara där tills det öppnar eller komma någon/några timmar senare?

• Tussans
    Smultronhjärta skrev 2008-03-30 10:34:35 följande:
    Om man siktar in sig på att va där vid öppning -vilket automatiskt innebär att det är mindre folk- så hade jag kommit precis efter öppning (typ kvart tjugo över 8) för att slippa köa och ändå kunna njuta av att det är lite folk Vid 10 brukar det börja "tjocka" på och då är det gott att börja bli klar vid damkläderna om man är ute efter det- för där säger alla att det brukar bli trångt. Jag vet inte själv eftersom jag väldigt sällan handlar vuxenkläder på Gekås..
    Okej.. Tack för hjälpen =)
  • Tussans

Tyvärr så bor vi en bra bit ifrån så vi kan inte åka så vi kommer dit på eftermiddagen... Men det ska nog gå bra ändå ;)

Myror i brallan skrev 2008-03-30 11:28:08 följande:
    Svar på #658 Jag skulle personligen åka på eftermiddagen... Har satsat på att vara där tidigt alla gånger utom sist då vi kom iväg sent och var framme på em och då var det jätte skönt. Lite folk och man kunde styra kundvagnen obehindrat och titta på kläderna I lugn och ro... är man på morgonen finns risk att man måste köa med div. busslaster... inte kul.Första gången jag åkte dit, var jag höggravid och skulle shoppa babykläder. Var där tidigt och fick knappt ngn parkering. Sedan var det så trångt och alla bonkade in i magen.-( Dessutom slet en människa kläder ur händerna helt ogenerat men då brann jag av!! Sist var vi dit med lillan i vagn på em och det var så skönt!!!Lycka till...
    Smultronhjärta skrev 2008-03-30 12:08:54 följande:
    Svar på #663Jag åker oxå alltid sent på eftermiddagarna nu när jag bor nära men förut då jag bodde längre ifrån och var tvungen att åka tidigt för att hinna syna allt inne på Gekås var de första timmarna på morgonen toppenbra -och fredagar/lördagar är inte roliga -mycket folk så gott som hela dagarna
  • Tussans

Hur mycket pengar brukar ni handla för när ni är på gekås?? Förstår givetvis att det beror på hur mycket man handlar ;), men tänkte på ett ungefär? Så man vet hur mycket man ska ha med sig...Skrattande

• Tussans

Jag var i Ullared i fredags, och tycker att utbudet av mammakläder var kasst! Hittade inte ett ända snyggt plagg... Och dessutom fanns det bara stooora storlekar kvar! Synd...

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6