GeKås/Ullaredtråden volym 6
Har aldrig varit i ullared, men planerar att åka dit efter lönen nu i mars.. tänkte höra med er som vet, är det kaos där om man åker ner på självaste lönedagen? Ska man kanske vänta och åka en vecka efter det?
Har aldrig varit i ullared, men planerar att åka dit efter lönen nu i mars.. tänkte höra med er som vet, är det kaos där om man åker ner på självaste lönedagen? Ska man kanske vänta och åka en vecka efter det?
Okej, vad bra.. då kan man ju åka så fort som möjligt då =) Tack för svar!
Vad får jag INTE missa att köpa till bebis på ullared? Väntar mitt första barn och är inte så haj på allt som ska inhandlas.. har hittils bara köpt kläder och vagn, så det är iaf inget jag behöver köpa där!
Hur är det med mammakläderna på gekås? Finns det mycket? Är dom snygga? Hur är priserna? =)
Heej! Jag ska till Ullared på fredag.. tänkte höra med er som vet, brukar det vara lång kö in precis när det öppnar? Funderar på om man ska vara där tills det öppnar eller komma någon/några timmar senare?
Tyvärr så bor vi en bra bit ifrån så vi kan inte åka så vi kommer dit på eftermiddagen... Men det ska nog gå bra ändå ;)
Hur mycket pengar brukar ni handla för när ni är på gekås?? Förstår givetvis att det beror på hur mycket man handlar ;), men tänkte på ett ungefär? Så man vet hur mycket man ska ha med sig...
I morgon är det äntligen dax =)
Jag var i Ullared i fredags, och tycker att utbudet av mammakläder var kasst! Hittade inte ett ända snyggt plagg... Och dessutom fanns det bara stooora storlekar kvar! Synd...