GeKås/Ullaredtråden volym 6
Hej är lite nyfiken på vad det finns för skojsigt där nu till våren
Finns det nån bildtråd för ullaredsfynd? skulle kanske vara kul annars med bilder och lite priser? kanske går att ha länk till i ts??
Hej är lite nyfiken på vad det finns för skojsigt där nu till våren
Finns det nån bildtråd för ullaredsfynd? skulle kanske vara kul annars med bilder och lite priser? kanske går att ha länk till i ts??
Är det nån som vet om det finns det mycket roligt till filcka 86 och pojke 104 nu?
Tänkte att det va lättare att se och hitta bilderna i en bildtråd istället för at leta här, men va det inget intresse så va det ju inget att ha...
läste mailet från gekås ang "kidnappningen" där står det att de kan garantera en säker miljö, hur kan de göra det??? de kan ju inte veta om det är några knäppgökar där inne...
Jaja jag undrar om det har kommit in mycket vårjackor till både barn och dam/herr
h81: så kul!! hoppas vi hinner åka dit snart behöver uppdatera lite i alla våra garderober
Vilka har bilder på vår/sommar kläder?
Jag vill se bilder... vilka har ganska nya?
Vi har stå brädan, funkar bra, tror den kostade 99:-
5000 brukar det landa runt. vi är 4 i vårt hushåll
den där vagnen Segr B.O.Z.Z Flexi vad kostar den och hur är den att gå med? kan man ta långa steg(rask promenad) utan att sparka i vagnen
Fyrklovern: tack då blir det kanske en sån när vi ska dit framåt våren. Är det den som kommer upp om man googlar på det namnet jag skrev ovan? super snygg i så fall. har du bild på din kanske?
fyrklövern: hur gamalt är ditt barn (eller hur lång. tycker den ser kort ut i ryggstödet eller är det bilden som luras?
Gillar inte alls deras baby kuddar, alldeles för höga för en nyfödd. Deras plastade frotte tycker jag oxå är hemsk, cajsa va genom blöt flera nätter i rad, och vi fattade inte varför blöjan helt plötsligt hade börjat läcka på natten, men då kom vi på att vi lagt i den plastade frotten när vi tog bort den va problemet borta, så hon blev alltså genomsvett av den och då låg den ändå under lakandet.
Det kan hända att det inte bara är deras plastade frotte men det är den enda jag testat och rekomenderar därför ingen att köpa den om den ska sovas på. Men jag har hört de som varit nöjda med den så det är nog olika vad man tycker om den.
Vad bygger de om på ge-kås nu? trodde de va klara i höstas med ombyggnaderna.
Vet nån vad det ska bli där HM låg?
åh så trevligt med en bild tråd... längar tills vi ska åka dit det blir nog i maj hoppas jag....
1 och 1 är 3: hoppas det går bra för dig.... håller tummarna...
Ja på tal om skokanonen. Hur är priserna där på "lära sig gå" kavat skor kostar de 200:- eller va det ett super fynd? Finns det goretex skor i strl 26-27? pris?
Mrseriksson: tror inte de skickar nått, de kunde inte ens lägga undan en strl då jag skulle byta en tröja till en annan strl jag skulle komma dagen efter.....
Jag tar alltid med mig byxa och tröja för att mäta med. tar då nått plagg som sitter bra nu ev. lite lite stort. det är det enklaste tycker jag, då är det ju bara att lägga plaggen mot varandra och mäta.
Är barbapapa filmerna ni pratar om på dvd?
Är on the peak ett "märkes kläders" märke? (hoppas ni fattar vad jag menar) Har inte full koll på den biten, men jag trodde det va ett "ullaredsmärke" men såna jackor på tradera springer ju iväg en massa i pris