• IdaN

GeKås/Ullaredtråden volym 6

Hej! Och äntligen hittar ja en tråd om GEKÅS

Vi ska åka dit nu den 26e hur brukar det vara med kö och sånt när man kommer efter löning?
    Har funderat lite på hur mycket pegnar man ska behöva ha med sig tror ni 2000 räcker för att handla kläder och lite hushålls saker till 4a personer? kanske är lite?

Vet ni om dom har någon bra lekfilt till en 7månaders flicka.
    Hur har dom det med kläder har vår/sommar kläderna kommit?

• IdaN

Oj det var mycket pengar ni alla brukar handla för jag vet när jag var där för 1 ½ år sedan då köpte jag julklappar och kläder till familjen för 1500 men man kanske får tänka om denna gången.

Om man ska åka dit vad är det viktagste man bör tänka på?
    vi kommer att ha våran 7månaders med oss hur är det med barnvagn kommer man fram ordentligt?
    Vet ni föresten om dom har en sån sandlåda i plast med lock på Gekås?

• IdaN

MiaMariaMia- vad kostade dom ur gulliga haklapparna? och vad gav du för strumpyxorna och pyjamaserna förlåt tusen frågor men det är lite sånt jag är ute efter på lördag när vi ska dit.

• IdaN

oj glömde ju någon som vet vad en cykelhjälm till barn kostar?

• IdaN

Jaha det hade jag inte en aning om då kanske de är bättre o köpa hjälm någon annanstans

kajsavarg82 skrev 2008-04-19 09:52:40 följande:
    vet inte priset tyvärr.. men om du är ute efter hjälm till litet barn så är det tyvärr inte det gröna spänner på dom fick jag reda på när jag frågade efter hjälm o dyl :(
  • IdaN

Det var verkligen rimliga priser om man tittar på tex lindx på strumpbyxor.
    Tack så mycket hoppas de inte blir allt för mycket folk bara.

MiaMariaMia skrev 2008-04-19 13:25:25 följande:
    Den med nyckelpigan 12.95, de små med får på 6.95, och snobben 19.95.Strumpbyxorna kostade 14.95 och 19.95, tror de vita vad billigast.Pyjamaserna kostade 39.95/stHa det så jättekul på lördag!!
    Någon som vet om dom säljer blöjor på gekås? och vad dom tar för en sån toa ring som barn kan sitta på?
  • IdaN

Ursäkta frågan men vad är en sittpuff har sett bilder på det i någons galleri men jag fattade inte riktigt vad det var.Kanske är dum men frågar man inte så får man ju inget svar

• IdaN

Läste lite i tråden och den badstolen ni har pratat om är det en sån som dom kan sitta upprätt i eller en sån dom ligger på?

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6