• Dis

Bugaboo tråden nr 13

jag har äntligen kommit till beslutet att behålla buggan, (eller sälja och köpa nytt chassi)fördelarna överväger. Jag köper en transportbag istället för sulky.

Hur var det med det nya chassit stämmer det att det att ändringarna är skumhjul, ingen skåra i bågen och bättre sele, enklare justering av handtagen?

Dessa färgkombosar väljer jag mellan:

Blå top/Brun bas - brunt parasoll?
    Blå top/mörkblå bas- rosa parasoll
    Vit topp/brun bas-vitt parasoll
    Brun bas/brunt top

Svårt, vill ha alla! Någon som har sett live eller har bild?

• Dis

Läste tidigare i tråden att barnet blir bländat av den offwhita toppen. Tänkte att vitt skulle vara fint till sommaren, men ingen hit om det är så?..Vincent ogillar starkt att få solen i ögonen. Om man har parasoll går det att vinkla för att undvika det här problemet med vita toppen?

• Dis
    mrsjling skrev 2008-03-13 09:27:18 följande:
    Röstar på Blå top/mörkblå bas- rosa parasoll! På Bugaboos hemsida finns det en bild på den blåa kombon, den är underbar! Vänta ska jag se om jag kan länka direkt...
    Vad kul, spontant blir känner jag för den kombon. Blir nästan lite speedad av glädje när jag tänker på den hehe..men sen blir jag feg och tänker att den är för vågad..men det är tråkigt att vara feg :)
  • Dis
    mamma2003 skrev 2008-03-13 09:31:01 följande:
    Du gör rätt i att behålla Buggan! . Du har kollat i våra bildtrådar va? Länk finns i TS.
    Jo jag har koll i bildtråden :) Hur var det med Ping Pong är det bra att köpa därifrån?
  • Dis

Mamma Anna skrev 2008-03-13 09:39:54 följande:

Jag såg en med mörkblå bas och blå topp på barnbutiken i stockholm och den var supersnygg! jag hade nog valt den om jag inte hade fastnat för den beigaSÅ nu är min bugga beställd från babytrader. Tjoho!
    Beige är också fin men vill förnya mig, har den nu. Fick du rabatten från Babytrader?
  • Dis

Kan man ha orange/rosa bugga till en pojke?

• Dis

Jag tycker det är en fin kombo, hade jag haft en tjej hade det inte varit ngn tvekan. Tycker också att pojkar kan ha rosa likaväl. Funderar bara på om man orkar med andras reaktioner, som om jag valt de färgerna endast för att visa något form av ställningstagande..phuu

• Dis

tvärtom, rosa matchar nog ;)

Kajsan skrev 2008-03-20 12:24:58 följande:
    Menar du att det inte skulle matcha snoppen? Klart man kan, varför inte?
  • Dis

Tror ni jag kan få min gamla bugga (7 mån) såld för 6000 kr? Ingen har hört av sig än, trodde det var ett bra pris.

• Dis

Vi var på barnbutiken och provåkte Bee idag. Sambon tycker också den är skitsöt o bra. Men att den e för dyr :( Men kanske till sommaren! hur mkt billigare blir det från Babytrader med rabatten?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13