Bugaboo tråden nr 13
hej! jag undrar vilken butik ni skulle rekomendera i stockholmsområdet?? störst sortiment och trevligast personal.
tacksam för snabba svar ska alldelles starax åka :)
hej! jag undrar vilken butik ni skulle rekomendera i stockholmsområdet?? störst sortiment och trevligast personal.
tacksam för snabba svar ska alldelles starax åka :)
jag ska från eskilstuna till järfälla så något centralt eller norr eller väster om sthlm. det ska finnas någon i sollentuna, någon som vet något om den?
tack för hjälpen :) det blev en sväng till knodd i sollentuna.. är övertygad nu att bugaboo är vagnen för mig. fast eftersom det är två timmars bilfärd till närmaste affär så tror jag att vi tänker beställa från babytrader.. ni har väl mestadels bra erfarenheter därifrån??
så nu har jag bara det svåraste kvar... FÄRGEN hihi
för att få 50 euro discount när man beställer från babytrader hur gör man då? sker det automatiskt
håller på och beställer och på näst sista sidan frågar de om man har någon promootinal code or discount cupon... vad skriver man där
såg att ni skrev att man får den på mail när man registrerar sig..det gjorde jag nu i samband och har inte fått något mail?
om man köper ny färg på liggdelen får man med madrass och skenor då?