Inlägg från: Mamma2001 |Visa alla inlägg
  • Mamma2001
    Mising skrev 2008-03-09 21:03:51 följande:
    Hur gör ni med regnskydd?? Använder ni det som hörde till vagnen? Tycker det är värdelöst!! Regnskyddet får ju knappt plats i varukorgen. Tips på annat regnskydd som sitter bra??!! Som inte är stelt o konstigt.
    Jag tycker Bugaboos egna regnskydd är kanonbra! använder det oftast
    Men har även ett från Axel & Ida som fungerar bra
    -I Love Pink-
  • Mamma2001
    Jenn83 skrev 2008-03-09 19:48:46 följande:
    Man kan inte köpa en ny cam i kombon sand/denim va? Antingen får man väl köpa hel denim eller ingen denim alls? Eller har jag fattat det fel?
    Näe man kan kombinera valfritt
    köp en med sandbas och välj till denim topp klädsel.. går kanon!
    -I Love Pink-
  • Mamma2001

Oj gör dom så?
    Fyy näe då skulle inte jag handla där...

Stargirl skrev 2008-03-15 14:07:28 följande:
    Skulle inte lita på att de blir långvariga......Man får inte göra som de gör.Att köpa vagnar från USA och sälja dem i Sverige. Så räkna inte med ngn leverans.
  • Mamma2001

har också Bugaboo på mitt jobb -och de kommer direkt från Bugaboo i Holland de med

thj skrev 2008-03-15 14:27:26 följande:
    Det stämmerAlla beställer direkt från bugaboo i holland.Jag svär också på detta..Kramizz
  • Mamma2001

då skulle det bli den nya rosa kanvas toppen

Februarii skrev 2008-03-16 21:53:56 följande:
    Om ni hade en Cameleon med brun bas, orange topp och blå topp. Vad skulle bli ert nästa inköp då? Bas? Topp? Vilken färg?
  • Mamma2001

har du använt rätt fäste till mugghållaren då? finns ju flera olika med. Våran mugghållare sitter kanonbra iaf.

annelie80 skrev 2008-03-17 08:07:17 följande:
    Ingen som vet?????
  • Mamma2001

oj skulle aldrig klarat av att inte monterat den på en gång! är alldeles för rastlös för att ha en ouppackad kartong hemma
    Näe får man bara in "snittsen" så går det supersnabbt och enkelt att montera upp bugaboo

Lille Mammsen skrev 2008-03-16 22:33:01 följande:
    Fick hem min gecko i fredags...denna står fortfarande kvar i kartongen i hallen *asg* Varit full rulle inkl. sjuka troll här hemma och därför ej fingrat på mitt nya (kanske onödiga köp)vagns inköp!! Nu till den STORA frågan!!! Är den knöligt att montera ihop??
  • Mamma2001
    Pinja skrev 2008-03-26 22:54:16 följande:
    Men hallå... förutom syskonvagn - VAR finns Bugaboo dockvagnen?! Nu kör ju den stackars ungen en ful historia i rosablommigt och svart... blä...
    haha ja eller hur? vill också har en MINI variant
    -I Love Pink-
  • Mamma2001
    Thats me skrev 2008-03-30 20:16:51 följande:
    girrrrrrrrrrls..jag har problem:(sommarsufletten.. är den egentligen en onödig sak? (sonen som åker bugga är 3 år)vilken färg ska´jag ha?? gul, grön eller orange topklädsel till grå bas??
    gul tycker jag är superfin! Likaså orange.. Fast iof grönt med -HAHA
    Jag tycker sommarsufletterna är kanon! och kul att byta mera suflettfärger också
    De små "fönstrena" nätet.. på sidorna har varit superuppskattat hos vår lilla med...
    -I Love Pink-
  • Mamma2001
    rply skrev 2008-03-30 22:11:48 följande:
    No som har bee, har ni bara den till extra vagn, ? lr till allt.
    tänkte köpa en bee nu i vår, och då ha den som extra vagn och använda vår cameleon med.
    -I Love Pink-
  • Mamma2001

en liten fråga....

spännet som sitter under sittdelstyget (som ska fästas runt ramen) ngn som haft problem med det plastspännet?

• Mamma2001
    Kajsan skrev 2008-05-18 23:15:30 följande:
    Hs Bobbo skrev 2008-05-18 23:09:40 följande: Jag skulle köpa den jag köpte igår, den översta Eller en sån dadadoo sweetheart i vitt, sån vill jag ha!
    satsa på en sweetheart ,de är underbara
    har den svarta själv och jag ÄLSKAR den
    -I Love Pink-
  • Mamma2001

ni som använt adaptrar till bilstolarna på Bugaboo chassit... vilken stol har ni valt?

-I Love Pink-
  • Mamma2001
    Unna skrev 2008-05-26 11:37:19 följande:
    Nää, känner att det är en dum fråga, men hur tar man av topplocket till Cam?! Vet inte om jag vågar testa mer nu, vill inte göra fel. Som sagt, känner mig dum...
    dra bara runt hela dragkedjan... som när du öppnar en jacka
    -I Love Pink-
  • Mamma2001
    Unna skrev 2008-05-26 11:46:31 följande:
    Joo, men det är ju två sidor som.... nä nu gick det!!! Jag drog bara den ena "öppnaren" (Vad fasen heter det?! Tydligen helt gravidtrög i huvudet just nu...!) till slutet av dragkedjan, man var tvungen att ta bägge "öppnarna" till änden samtidigt!Tack...!
    precis
    -I Love Pink-
  • Mamma2001

har haft sand/brun och den är superfin
    Även sand/offwhite är kanonsnygg!

-I Love Pink-
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13