-
Jag har en cameleon fleece toppset på min frog, det funkar förutom man bör ha cameleons suflettfästen.dinana skrev 2008-03-13 20:35:07 följande:hur passar cameleon fleece-setet på frog?
Resten har jag inte testat, håller på och väntar på bruna basen hem..
-
suckar. är avis på er som får köra bugga. min liggdelbas & varukorg i brunt har inte kommit hem än
hoppas att jag får de snart i alla fall.
dinana - jag har frog och tycker att den är super fast jag har aldrig kört en cameleon, det är inte så viktigt med högsänktbart handtag tycker jag för frogen passade perfa åt mej
-
Hallåååååå har nån fått sin bruna bas än? jag väntar fortfarande.. vill ha hem dom NUUUU.
-
mamma2003 skrev 2008-03-17 15:51:29 följande:Heeej! Fått tillbaka internet? Varifrån har du beställt den bruna basen? Passa på att beställa vinterhjulen också så kanske du slipper frakten för dem .Nähää. Typiskt!
[/citat]
Ha ha, nä jag lånar datorn av en kompis så jag passar på o kollar runt
Ja, kidzshopen beställde jag ifrån, skulle ha fått dom förra vecka men de hade inte fått hem bruna basen ännu.. Ledsamt att vänta tycker jag haha. Jorå, en god idé
rply skrev 2008-03-17 15:53:39 följande:[citat]
nee inte min kompis iaf.. -
en del väskor hänger fintfint utan nån hållare, jag har dock krokar t min frog så min väska hänger bra därLille Mammsen skrev 2008-03-17 15:40:10 följande:*Grrrr* jaha,då måste man köpa till dom där skötväsk hållarna! Annars kan man ju ej ha me väskan,om man ej vill kånka på den separat! Inte f-n tänkte jag på de.............någo mer som man måste köpa till (som jag annars endå kommer märka behövs senare=sparar tid o pengar) så önskas denna info snarast!!!!
-
om de funkar t en frog så bör de funka oxå på en cam?mamma2003 skrev 2008-03-17 15:54:40 följande:Bagclipsen passar inte på Gecko, bara på Frog *duckar*. Dessutom är de rätt luriga att få tag på, men kanske hos Simpleworld. Jag skulle köpt en mugghållare .
-
blir nyfiken nu, nån som har använt liggdelen länge tills de var sex-sju månader gammal? jag väntar fortfarande på liggdelen men det känns lite onödigt då bianca fyller sex månad i april så. :/
-
Tack för eran svar angående liggdelen. Jag kör ändå med ligg eftersom Bianca gillar inte att sitta än, hon sover mest när hon är i vagnen så.
Får leta upp nån sittdelbas senare.