• ami

Bugaboo tråden nr 13

Lille Mammsen skrev 2008-03-06 11:58:30 följande:
    Vet du kanske va nya hjul kostar oxå? Går att beställa ny frog klädslar eller? Funkar cam-klädslar på frog?
    Cam basklädsel ska passa ok med, se "Asfaltsblomma"s galleri. Hon har Cam klädsel på sin Frog.
  • ami
    TjorveniSkåne skrev 2008-03-08 20:45:56 följande:
    Nu har vi fått sufletten på, och det ser rätt ut.Dock krävs det väldigt mycket kraft att ställa den står rakt upp. Var det så för er i början, att man behövde använda mycket kraft fär att fälla upp sufletten helt?Tack så mycket för så snabba svar!
    Våran var trögare precis i början, men blev lösare efter ett tag.
  • ami
    TjorveniSkåne skrev 2008-03-08 21:13:10 följande:
    Tack Ami! Jag tycker ändå min vagn verkar konstig. När jag tar på regnskyddet så kan jag inte få upp sufletten tillräckligt högt för att sömmarna i regnskyddet ska gå precis över bågarna, så som det står i manualen.
    Jag tycker regnskyddet är riktigt uselt. För mig tar det (nästan) flera timmar att få på det rätt Har istället ett gammalt hederligt Tullsa. fördelen med det är oxå att det inte tar direkt nån plats.
  • ami
    Bellizzzzz skrev 2008-03-10 16:40:04 följande:
    hej alla jag och det nya chassit. det är många som har klagat på den är det så att det är mycket problem med dem? //puzzzzzzzz
    Tror dom som haft problem med att handtaget glider fått ett nytt. Jag använder dock det def chassit. Funkar ju ändå. Och skulle jag åka rulltrappa el dyl (här ute i skogen..) så är det ju bara att hålla i handtagssidorna. Känns ändå bäst att hålla där i alla vagnar med utdragbart handtag tycker jag.
  • ami

Ni som fått nytt chassi från babytrader då nu reklamerat det trasiga, hur har ni gjort med garantikortet som man skickar/mailar in? Det följde ju med vagnen, men chassinumret är ju på chassit som är reklamerat. Går det att ändra det nr på nåt vis, eller spelar det kanske ingen roll?

• ami
    Lille Mammsen skrev 2008-03-17 16:51:57 följande:
    va har du för väska? jag har OiOi + skiphop mfl.........
    Jag har OiOi hobo, tycker den hänger helt perfekt bara på handtaget. Bästa väskan hittills
  • ami
    Lille Mammsen skrev 2008-03-18 10:26:02 följande:
    Lägga allt från skötväskan i varukorgen känne ej aktuellt....får fundera på om denna "Gecko" får flytta,ska nog prova dessa skötväsk hållarna innan............
    Kanske typ saddlebag som du kan fästa på ramen istället? Får väl plats en på vardera sidan.
  • ami
    MGn skrev 2008-03-18 21:54:25 följande:
    Nu måste jag ha hjälp!Hur ska jag få min vagn såld, den är helt ny och jag har lagt den på 8000kr då vi har extra varukorg (ligg och sittdel i olika färger). Är Bugaboo svårsålda? Vad hade ni gett för en vagn som min? Är jag för snål?
    Sälj vagnen utan extra klädslar o dyl, bara grundutrustad på Blocket.
    Sen lägger du ut andra klädseln uppdelad på Baskklädsel, varukorg, topptyg på Tradera, där verkar man få hyfsat betalt för grejerna. Plus att man vet att man får det sålt inom en vecka. Så hade jag gjort
  • ami

Till en 3-åring och uppåt: Bee eller Cameleon?
    Skriv gärna varför..

• ami

Stargirl, du som har stenkoll Passar toppklädsel från USA en europeisk bugga?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13