Inlägg från: Weklund |Visa alla inlägg
  • Weklund

Bugaboo tråden nr 13

mitt handtag på vagnen klicka inte i imellanåt, den lixom glider ur om man går uppför trappor. kan ju bli livsfarligt om den lossnar juh. går det??
    vagnen är nyköpt nu i febr 08.

vad göra?

• Weklund
    Hej!
    Har precis pratat med babytrader ang vagnen, och de sa att de skickat ett nytt chasssi och att jag ska ha de om nån vecka! nån som fått liknande, tänkte på om man ska skicka tillbaka det gamla chassit eller hur dom tänker!?
  • Weklund
    Lille Mammsen skrev 2008-03-16 22:45:42 följande:
    vad kostar och vart finner jag billigast sufflett mm till gecko!
    min blev stulen ( ja ni hörde rätt, STULEN! ) i sthlm :s Så jag beställde en genom vår affär i stan som säljer bb. kostade 260:- om jag inte minns fel!!
    (¯`°?.¸ ♥ Åker man V8 behövs ingen stereo ♥ ¸.?°´¯)
  • Weklund

vad kostar de & köpa nya däck runtom? nån som vet?

• Weklund
    hörrni proffs!
    ska till & tvätta min bb åkpåse, men kan man ta den i maskin?
  • Weklund
    THJ -

tänkte att du kanske vet vad det kostar att bara beställa ramen till liggdelen där?
  • Weklund
    Mamma2001 skrev 2008-03-30 23:47:41 följande:
    hej hej
    hörredu, om man  beställer ramen till camen vad kostar den då? är de nånting du har i huve
  • Weklund
    mamma2003 skrev 2008-03-31 09:58:33 följande:
    Du menar ramen som klädseln sitter på va? Den kostar knappt 1.200:- till en Cameleon.
    ah precis, kan man beställa den på nätet själv eller går de som reservdelar hos återförsäljaren?
  • Weklund

om man köper besafe izi sleep babyskydd vad ska man a för adapter då till buggan?

• Weklund
    Weklund skrev 2008-04-02 11:29:33 följande:
    om man köper besafe izi sleep babyskydd vad ska man a för adapter då till buggan?
    puffar för inlägget
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13