Inlägg från: steffo trish |Visa alla inlägg
  • steffo trish

Bugaboo tråden nr 13

Hej!
    Ni som hunnit införskaffa en Bee; hur gamla/långa är era barn och sover de i den?
    Sambon fick upp ögonen för den igår när vi fick demonstration av några kompisar (första vagnen han blivit riktigt intresserad av ), men våran tjej är ca 86 cm lång och benen sticker ju ut lite när hon ligger ner. Vi har en Cam nu och jag vill absolut inte byta ut den - isåfall komplettera och ha den som resevagn. Hon satt jättebra i den och störtgillade den stora sufletten

~*Stolt Mamma till Vackraste Em & Lillisbebisen med BF 3/10*~
  • steffo trish
    Stargirl skrev 2008-03-22 15:44:44 följande:
    Vår dotter är 14 månader och ngt kortare än er och hon sover hur bra som helst i sin. Då är hon fportfarande vänd emot mig. Sonen som är 4,5 sover också bra i en Bee (helt otroligt) vi tog med vagnen till sjukhuset då han var sjuk tidigare i vinter och han sov så bra i vagnen. Vi bäddade ner med en kudde och filt (ingen sele).
    Oj! En 4,5 åring! Helt otroligt precis som du skrev! Sov han i fullt liggläge då?
  • steffo trish
    Jimps skrev 2008-03-28 17:38:58 följande:
    Jag ingåg när jag tittade i den nya bildtråden att där fanns svar på min fråga. Jag såg att babyland hade kampanj på autobaby babyskydd med bas och funderar på att köpa ett sådant. Då får man både stol och bas för 900 kr. Är det någon som har erfarenhet av detta babyskydd. Vi hade tänkt köpa maxi cosi först men det är ju lite dyrare
    Vi hade en till Em, mycket smidigt!
  • steffo trish

Hihi, to Bee or not to Bee
    Ja, sambon föll pladask för Bee förra helgen när några kompisar demonstrerade sin för oss. Vi har en Cam men behövde en mindre resevagn också. Först tyckte sambon vi skulle sälja Camen å köpa en Bee att ha som enda vagn men se det går jag inte med på. Dels så tycker Em så mycket om sin vagn och både sitter och ligger kanonbra i den och dels så vill jag absolut ha den till bebisen sedan. Då sa sambon att jaja, men vi har väl inte plats med både den å Bee (Bee känns aningen dyr att bara ha i bilen ifall den blir snodd). Nä nä tänkte jag, som inte blev lika störtkär i det lilla biet, det går jättebra med en annan resevagn. Men när jag sedan började kolla runt och visat sambon lite alternativ och nästan bestämt oss så sa han "Äh, lika bra vi köper en Bee!" Hihi, det är riktigt kul att se honom så frälst i en vagn har aldrig hänt förut. Den kostar ju lite mer än en vanlig sulky om man säger så, så han gillar den verkligen. Och den ÄR riktigt lättmanövrerad!
    Så ni som är i valet och kvalet - frågar ni min darling så säger han - TO BEEEEE!

• steffo trish
    Bubbibalubbi skrev 2008-03-30 11:13:44 följande:
    Ni som har Bee, vad tycker ni om den?Vi har redan en Cam, men funderar på att även skaffa Bee.Behöver man båda? Sover barnet gott i vagnen, trots att fötterna "hänger" ned?
    Vi har beställt en från Kidzshoppen att komplettera vår Cam med. Vår tjej är 2,5 och vad jag hört från andra är att även större barn sover gott i den! Den verkar ju himlans smidig att ha med i bilen och så. Jag berättar mer nästa vecka
  • steffo trish

Oj e Bee bara 47 cm som bredast? Härligt!

Längtar THJ

• steffo trish
    Kajsan skrev 2008-03-30 12:53:38 följande:
    steffo trish skrev 2008-03-30 12:42:41 följande: Vilken färg valde du?
    Svart tog vi!
  • steffo trish
    thj skrev 2008-03-30 12:49:47 följande:
    Imorgon kör du beeKramizz
    Hoppas det
    Fanns det någe nummer att söka med?
  • steffo trish
    Kajsan skrev 2008-03-30 20:31:44 följande:
    Ok nu får NI bestämma!Gul bee med orange åkpåseKhaki Bee med offwhite åkpåseEller nån annan kombo kanske....?
    Gul-orange
  • steffo trish
    junk skrev 2008-03-31 15:17:53 följande:
    thj-Det är så va! vägverket känns kanske väl knalligt..? Har ju haft cam tidigare, med den gamla orangea och den gilla ja :))Jag är jordens mest ambivalenta människa. Måste bestämma mig idAG för säljer vår nuvarande vagn imorgon så behöver den nya snart iaf. Dottern är på dagis så det funkar utan ett (litet) tag. Sålde den gamla då dottern vägra åka i den, men det visade sig ju att hon inte ville åka någon vagn och nu ska vi (viskar) ha ett till barn och då kör vi på en bugga.Thj- har kidzshop alla färgvarianter inne?Dessa färgkombos är ja inne på, vilken ska ja välja?*brunbas/orangetopp*brunbas/rödtopp*brunbas/rosatopp*denimbas/rödtopp*denimbas/rosatoppHar kollat igenom bildtråden ett tiotal gånger nu.. blir inge klokare.
    Denim/rosa tycker jag låter läcker!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13