Hihi, to Bee or not to Bee
Ja, sambon föll pladask för Bee förra helgen när några kompisar demonstrerade sin för oss. Vi har en Cam men behövde en mindre resevagn också. Först tyckte sambon vi skulle sälja Camen å köpa en Bee att ha som enda vagn men se det går jag inte med på. Dels så tycker Em så mycket om sin vagn och både sitter och ligger kanonbra i den och dels så vill jag absolut ha den till bebisen sedan. Då sa sambon att jaja, men vi har väl inte plats med både den å Bee (Bee känns aningen dyr att bara ha i bilen ifall den blir snodd). Nä nä tänkte jag, som inte blev lika störtkär i det lilla biet, det går jättebra med en annan resevagn. Men när jag sedan började kolla runt och visat sambon lite alternativ och nästan bestämt oss så sa han "Äh, lika bra vi köper en Bee!"
Hihi, det är riktigt kul att se honom så frälst i en vagn har aldrig hänt förut. Den kostar ju lite mer än en vanlig sulky om man säger så, så han gillar den verkligen. Och den ÄR riktigt lättmanövrerad!
Så ni som är i valet och kvalet - frågar ni min darling så säger han - TO BEEEEE!