Inlägg från: Mawe123 |Visa alla inlägg
  • Mawe123

Bugaboo tråden nr 13

Kan någon hjälpa mig?

Undrar om nå´n av er här i tråden har denna åkpåse till er vagn. Är sugen på att byta vagn nu i vår men kan inte tänka mig att skiljas från åkpåsen, för den är sååå bra =)

Det är en 7 A.M. Enfant, större modellen. Om någon har åkpåsen skulle det såklart vara kul om jag fick se en bild med den i buggan. Jag bor i ett snöigt norrland, skulle camen funka för mig? Nu har jag världens största och klumpigaste Brio kombi...
    /Maria

William 000213, Lowe 070712
  • Mawe123
    Kajsan skrev 2008-03-18 10:36:16 följande:
    Jag har , men nu har jag liggdelen på så jag kan inte visa foto på hur den ser ut i sittdelen
    Tycker du att den passar bra?
  • Mawe123

Hittar inte heller någon rabattkod på babytrader, har knappat in en order i dollar, måste man handla i euro för att få rabatten, eller?

Kollade med dem för någon vecka sedan om rabatten var tillfällig men de sa att den skulle hålla i sig, därför har jag inte haft någon brådska med beställningen, hoppas jag inte missat den nu bara...

Nån som vet??

• Mawe123

De har plockat bort 50euro rabatten nu när de säljer ut de röda buggorna för rabatten gäller inte för dessa, enligt mail från babytrader.

Köper man något annat kan man maila och få rabatten i efterskott/Maria

• Mawe123

Funderar lite..

Tycker att det finns mycket vääldigt nya begagnade buggor på blocket, endel så nya som bara använda ett par veckor. Vilka personer är det som säljer dessa vagnar?

Har de köpt vagnen billigt och tjänar på att sälja den?

Lever vagnen inte upp till deras förväntningar?

Är det problem med chassit på dessa vagnar?

Nån som har en bra förklaring på detta, tycker det är så konstigt, att sälja en vagn som man precis fått hem, om den fungerar bra och man är nöjd med den =)

Vad tror ni?

//Maria

• Mawe123

Har en fråga till er som syr egna sufletter,
    hur väljer ni tyg?

Ska man välja ett i 100% bomull, eller?

Jag är urdålig på sånt här, men sååå sugen på en hemmasydd suflett?

Impregnerar ni sufletten sen, innan användning med impregneringsspray, eller fungerar det bra ändå?

Tacksam om någon tar sig tid att svara./Maria

• Mawe123
    kath skrev 2008-03-28 09:23:06 följande:
    _ Mamma 2003- Jag gillar dig och din inställning! :)Skrivet av mamma 2003 "Skit i vad plånboken säger, det svider bara en gång som min mamma brukar säga när jag är småsnål. Förresten så är det billigare att köra Bugaboo än t ex Emmaljunga som verkar vara barnvagnarnas Volvo. Tänk dig att du köper en Cameleon för 8.700:- och säljer den om tre år för 5.000:- (jag bara gissar). En Emmaljunga duovagn kostar kanske 7.000 Om tre år skall du vara glad om du får 2.000:- för den. I det här exemplet har Buggan kostat 1.230:- per år medan Emmaljungan har kostat 1.660:- per år. Köper du Buggan hos Babytrader så kostar den 1.000:- per år. Det är billigare än tv-licensen .Jag sitter för mycket här i tråden va? *måste skaffa mig ett liv*" ( hur gör ni andra för att klipa in citat och få dem grå? Jag måste göra fel, för mig blir de inte grå och jag får sätta citat tecken för att det ska synas vad jag har klipt in. Hur gör man? )
    Jag trycker på den knappen med A som finns under datum och id i det inlägg jag vill citera.
  • Mawe123

Under klockslag inte datum, såklart

Mawe123 skrev 2008-03-28 09:31:01 följande:
    Jag trycker på den knappen med A som finns under datum och id i det inlägg jag vill citera.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13