Bugaboo tråden nr 13
jaj86: Skynda dig!!!!Vill se bilder!
jaj86: Skynda dig!!!!Vill se bilder!
jaj86: Jättesnygg! Nu kan du vara nöjd. Passar ju jättebra med svart skötväska till din grå/sand.
MGn: När jag kollade på bilden så ser sandbasen ljusgrå ut. Mitt råd är att behålla de pris du satt, men ta en ny bild där den sandfärgen kommer fram mer.
Förtydliga punktvis vad som ingår, ta med allt, all klädsel, både beige och grå i texten. Förnya annonsen så den hamnar först. Jag tror du kan få sålt den då.
Har en cam i denim, men vill nu även köpa brun klädsel. Jag vill ha klädsel till en helt brun vagn med sittdel, ej liggdel. Hur beställer man egentligen?
Måste jag beställa en varukorg 440kr, en sittdelsbas 880kr och ett helt toppset (lock, suflett och topp till sittdel)för 1000kr? Det blir ju jättedyrt + att jag varken behöver locket och sittdelstoppen!!! Helst vill jag ju ha enbart suflett istället för ett helt toppset. Går det?
Det finns en bergstopp i Canada som heter Bugaboo.
Är det någon som vet om man kan ha Skiphop dash på en bubbelvagn?
Skulle verkligen behöva ett svar.
Tack!
Gullet 73: Jag tänkte först att jag nog klarade mig utan snöhjul, men när snön väl kom under påsken så tyckte jag det blev skitjobbigt att köra. När det ligger ett lager av snö på marken och ännu värre om det blev blötsnö. Snön gjorde att swivelhjulen låste sig även om jag körde med de stora hjulen fram. Fick snabbt tag i snöhjulen och kunde sedan gå promenader oberoende på vilket underlag det var. Kanon! Ångrar inte en sekund att jag köpte dem. Nu använder jag dem ofta då jag går i skogsterräng. Byter ut hjulen går på 20 sek.
Har en cam från babytrader och fick det klassiska felet med chassit. Fick ett nytt chassi i veckan. Någon här som vet hur det funkar med garantin nu? Har jag garanti på båda mina chassin och chassinumren? Kan jag använda båda?
Jag provade att dra efter ca 2 månaders daglig användning och då lossade handtaget från själva låset som håller styret på plats, men jag fick ta i. Använde sedan vagnen ett par veckor utan några problem, förrän i veckan då den lilla skruven lossnat på höger sida vid låset som håller fast handtaget. Har nu satt i en ny (egen) skruv.